Ο Αλέξανδρος Σταύρου και η Μαριάννα Τουμασάτου είναι από τα πιο αγαπημένα ζευγάρια της εγχώριας showbiz. Έχουν επιλέξει ωστόσο να κρατούν την προσωπική τους ζωή μακριά από τα φώτα και αποφεύγουν να κάνουν κοσμικές εμφανίσεις. Τις σπάνιες φορές που ο φωτογραφικός φακός θα τους συναντήσει σε βραδινή τους εξόρμηση θα είναι σε κάποια θεατρική πρεμιέρα ή για να στηρίξουν κάποιο φίλο.
Αυτή τη φορά η Μαριάννα βρέθηκε στο Vault για να στηρίξει τον Αλέξανδρο ο οποίος έκανε πρεμιέρα με το έργο “Yard Gal” το οποίο σκηνοθετεί. Δεν θα μπορούσε να λείπει η αγαπημένη του σύζυγος από το πλευρό του αλλά και πολλοί από τους φίλους και συναδέλφους του που χειροκτότησαν τους πρωατγωνιστές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μαριάννα Τουμασάτου-Κάτια Νικολαϊδου-Αννίτα Κούλη
Άννα Ανδριανού-Αλέξανδρος Σταύρου-Κώστας Γεωργουσόπουλος-Μαριάννα Τουμασάτου
Φαίη Ξυλά-Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Πολυχώρος Vault παρουσιάζει για 1η φορά στην Ελλάδα, το βραβευμένο με Critics’ Circle ως το πιο υποσχόμενο θεατρικό έργο της Rebecca Prichard, YARD GAL, σε μετάφραση Στίλβης Ψιλοπούλου και σε σκηνοθεσία Aλέξανδρου Σταύρου, από την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016 έως 30 Ιανουαρίου 2017, κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 23:30 και Δευτέρα στις 20:00. Η παράσταση είναι ακατάλληλη για ανηλίκους.
Το Yard Gal ανήκει στο In your face theatre, το οποίο ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980 και ονομάστηκε new brutalism, (νέα βαρβαρότητα) επίσης. Είναι είδος θεάτρου που έχει ως σκοπό να προκαλέσει και να επιτεθεί στο κοινό για να χτυπήσει συναγερμό στις συνειδήσεις του. Χρησιμοποιεί σοκαριστικό και ωμό τρόπο για να μιλήσει, καταστρέφοντας ταμπού και προκαταλήψεις δημιουργώντας στο κοινό μια αίσθηση ότι χάνει το σταθερό έδαφος κάτω απ’ τα πόδια του. Στην πραγματικότητα αυτό που κάνει είναι να λέει την αλήθεια, πέρα από οτιδήποτε στημένο και ψεύτικο, ωθώντας σε στα άκρα, με σκοπό την αναθεώρηση των αξιών της κοινωνίας μας. Άλλα βασικά του στοιχεία είναι το άκομψο λεξιλόγιο, οι κυνικοί χαρακτήρες, η βία επί σκηνής και οι συνήθως «ύποπτοι» νεολαίοι. Σε αυτό το είδος θεάτρου δεν έχεις το χρόνο να αναλύσεις αυτό που βλέπεις, δεν είσαι δηλαδή αποστασιοποιημένος από αυτό, όπως με τα έργα του Μπρεχτ π.χ., τα οποία απευθύνονται στο λογικό κομμάτι του εαυτού μας, εδώ έχουμε να κάνουμε με το συναισθηματικό κομμάτι μας και σε προτεραιότητα μπαίνει αυτό που νιώθουμε. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του In your face theatre είναι η Σάρα Κέιν που εμφανίστηκε γύρω στη δεκαετία του 90.
Το Yard Gal γράφτηκε από την 26άχρονη τότε Rebecca Prichard. Πρωτοπαίχτηκε το 1998 στο Royal Court Theatre με την παραγωγή του θιάσου Clean Break που δουλεύει με ανθρώπους που έχουν εκτίσει την ποινή τους στη φυλακή.
H υπόθεση
Δυο ανήλικα κορίτσια με προβληματικό οικογενειακό ιστορικό (η μία ζει σε ορφανοτροφείο από όπου και το σκάει συνέχεια και η άλλη μένει με τον πατέρα της ο οποίος την κακοποιεί) πίνουν, παίρνουν ναρκωτικά, μπλέκονται σε καυγάδες και εκδίδονται για να εξασφαλίσουν τη δόση τους. Σε ένα επικίνδυνο παιχνίδι που παίζουν, μία φίλη τους βρίσκει τραγικό θάνατο και από τότε όλα αλλάζουν. Αυτά τα δύο αλητάκια αναγκάζονται να πάρουν θέση και έρχονται να κλονίσουν το σύστημα αξιών μας. Μας δείχνουν ότι το αν θα φτάσει κανείς τελικά σε μια πράξη ηθικής ή αυταπάρνησης ή ίσως και ηρωισμού δεν καθορίζεται από την καταγωγή του, την οικονομική του κατάσταση, την κοινωνική του θέση, ή ακόμα από την ηθική που έχει επιλέξει να προβάλλει , αλλά από το αν η ψυχή του είναι ακόμα ζωντανή…!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ