Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Τετάρτης η Μαρίνα Ασλάνογλου στην παράσταση “Πατέρας” στο θέατρο Αποθήκη! Πλήθος κόσμου έδωσε το παρών για να απολαύσει την ταλαντούχα ηθοποιό αλλά και τον συμπρωταγωνιστή της, Τάσο Ιορδανίδη. Η Μαρίνα Ασλάνογλου μπορεί πλέον να είναι μια αφοσιωμένη μητέρα για τον γιο της, ωστόσο λατρεύει την δουλειά της και ανυπομονούσε να επιστρέψει στο θέατρο και τη φετινή σεζόν.
Στο πλευρό της, στη χθεσινή της θεατρική πρεμιέρα δεν θα μπορούσε να λείπει και ο σύζυγος της ηθοποιού και καταξιωμένος ποινικολόγος Δημοσθένης Πέππας. Οι δυο τους, μάλιστα, φωτογραφήθηκαν αγκαλιασμένοι και χαμογελαστοί στο φουαγιέ του θεάτρου. Εκεί βρέθηκε ακόμα η καλή της φίλη και κουμπάρα, Ελισάβετ Μουτάφη, καθώς η μία στηρίζει την άλλη σε κάθε στιγμή της ζωής τους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Δημοσθένης καταχειροκρότησε τη γυναίκα της ζωής του και δεν θα μπορούσε να νιώθει περισσότερο περήφανος για εκείνη!
Δες φωτογραφίες:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγα λόγια για το έργο:
Κάπου στην Αθήνα, πίσω από τις ερμητικά κλειστές πόρτες ενός μεσοαστικού σπιτιού, δύο σύζυγοι θα συγκρουστούν μεταξύ τους μέχρι τελικής πτώσεως, με λάφυρο την κυριαρχία πάνω στο παιδί τους.Ποιος από τους δύο συζύγους θα επικρατήσει τελικά; Πόσο αλώβητοι θα βγούνε από τη μάχη; Και το παιδί τους; Θα πάρει θέση ως προς την έκβαση του ενδοοικογενειακού αυτού πολέμου; Και με ποιο κόστος;
Η μάχη των δύο φύλων, το αρχετυπικό δίπολο ανδρική λογική – γυναικείο ένστικτο, ο αλληλοσπαραγμός μέσα σε μια σχέση με αιώνιο διακύβευμα την απόλυτη επικράτηση του ενός στον άλλο και την αδιαφιλονίκητη διατήρηση της εξουσίας, οι
μικροί – ή και μεγαλύτεροι – ψυχολογικοί φόνοι που συντελούνται, ως «αναγκαίο κακό» για «καλό σκοπό», στους κόλπους μιας καθωσπρέπει κατά τα άλλα οικογένειας, ζωντανεύουν στη σκηνή του θεάτρου Αποθήκη.
Μέσα από τη διασκευή του κειμένου, η παράσταση φέρνει τον «Πατέρα» στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, με όρους ακραίου ρεαλισμού για να καταδείξει, με τις απαραίτητες δόσεις μαύρου χιούμορ, τις παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας, απογυμνωμένες από τα φτιασίδια κάθε πιθανού καθωσπρεπισμού. Παθογένειες, που ακόμα και σήμερα, εξακολουθούν να υπάρχουν, πίσω από τις κλειστές πόρτες.
Φωτογραφίες: NDP
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ