Ένας από τους μεγάλους έρωτες της ζωής της Μάρως Κοντού ήταν και ο γνωστός ελληνογερμανός κινηματογραφιστής μοντέρ και ηθοποιός Αριστείδης Καρύδης Φουκς! Το ζευγάρι είχε δεσμό 5 χρόνια και μετά από προσπάθειες της ηθοποιού έγινε ο γάμος του τον Ιανουάριο του 1960! Η ίδια έχει πει για αυτό το γάμο και για αυτό τον έρωτα χρόνια αργότερα: “Πιστεύω ότι ο πιο δυνατός μου έρωτας, που με πόνεσε κιόλας, ήταν με τον Αριστείδη Καρύδη-Φουκς. Είχε φύγει ο έρωτας και είχε μείνει η αγάπη. Αυτό είναι και το πιο σημαντικό”Επειδή είχα αντιληφθεί ότι και εκείνος κάνει κάτι τσαλιμάκια λέω κάτσε να κάνω και εγώ ένα γερό τσαλιμάκι” έχει πει η ηθοποιός η οποία για να ζηλέψει ο Φουκς βγαίνει για φαγητό με τον παραγωγό Κλέαρχο Κονιτσιώτη.
Ο δημοσιογράφος και συλλέκτης Άρης Λουπάσης δημοσίευσε στο Instagram τη σπάνια φωτογραφία του γάμου της ηθοποιού η οποία παντρεύτηκε με φόρεμα αντιγραφή του οικου Dior το οποίο έραψε πάνω της μοδίστρα της Αθήνας
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Τον Ιανουάριο του 1960, η λαμπερή πρωταγωνιστρια του θεάτρου και κιν/φου Μάρω Κοντου παντρεύεται τον μεγάλο έρωτα της ζωής της και επί πέντε χρόνια σύντροφό της Ελληνογερμανο Αριστείδη Καρυδη-Fuchs (δεξιά). Με σύνολο από σχέδιο του Dior που είχε αντιγράψει σε μοδίστρα στην Αθήνα και κουμπάρο τον αγαπημένο τους φιλο και συνεργάτη στις ταινίες “Έγκλημα στα παρασκήνια” και “Έγκλημα στο Κολωνάκι” και κορυφαίο συγγραφέα ελληνικών αστυνομικών μυθιστορηματων Γιάννη Μαρη (αριστερά). Το ζευγάρι δύο χρόνια μετά τράβηξε χωριστούς δρόμους παρέμειναν όμως καλοί και αγαπημένοι φίλοι. Η υπέροχη ηθοποιός μετά από 61 χρονια μεγαλων κινηματογραφικων επιτυχιων και συνεχούς παρουσίας στο θέατρο μέχρι και σήμερα, διανύοντας την όγδοη δεκαετία της ζώης της παραμένει γεμάτη ζωντάνια, υπέροχους ρόλους, με το κέφι και το θεατρικό μεράκι της νιότης της. Ο Αριστείδης Καρυδης-Fuchs υπήρξε ένας από τους σημαντικοτερους κινηματογραφιστες στην Ελλάδα με πολλές διακρίσεις και βραβεία στην πολύχρονη επαγγελματικη του πορεία συμμετεχοντας σε περισσότερες από πενήντα ταινίες. Ξεκίνησε ως απλός φωτογράφος γυρισμάτων και εξελίχθηκε σε ένα κορυφαίο διευθυντή φωτογραφίας, όπου με τις μοναδικές τεχνικές του γνώσεις, την ιδιαίτερη αισθητική του και τον κοσμοπολιτικο αέρα λόγω των σπουδών του στο εξωτερικό, αποτυπωσε στις ταινίες αυτές με εκπληκτικά αρτια εικόνα λόγω του ταλέντου του, την μεταπολεμική Ελλάδα. Στα τελευταία δύσκολα λόγω προβλημάτων υγείας χρονια της ζωής του, διέμενε στο σπίτι της πρώην σύζυγου του Μαρως Κοντου η οποία τον φρόντισε με μεγάλη αφοσίωση μέχρι τον “χαμό” του, ένα ζευγάρι που απέδειξε ότι πάνω από το ερωτικό κομμάτι υπάρχει το ανθρώπινο που είναι και το πιο ουσιαστικό”..
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ