Της… κολάσεως γίνεται αυτή την εποχή διακαναλικά ! Βλέπετε, έχουν ξεκινήσει για τα καλά τα σχέδια επί χάρτου σε ότι έχει να κάνει με την επόμενη τηλεοπτική σεζόν και από εκεί που άλλες χρονιές τα κανάλια θύμιζαν… τηλε-στρατηγεία, τώρα θυμίζουν… μπακάλικα ! Με την καλή την έννοια πάντα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και γιατί σας το λέω αυτό; Γιατί η κρίση έχει βάλει για τα καλά τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι και σε όλους τους τηλε-ανθρώπους, με αποτέλεσμα οι πάντες να έχουν πάρει χαρτί και μολύβι και από το πρωί μέχρι το βράδυ να κάνουν λογιαριασμούς και προσθαφαιρέσεις.
Ολοι οι διευθυντές προγράμματος ανεξαιρέτως τραβάνε μεγάλα ζόρια, μιας και με αστείους προυπολογισμούς που έχουν στην διάθεσή τους για του χρόνου, προσπαθούν να σχεδιάσουν και να στήσουν ένα νέο σοβαρό και πλήρες πρόγραμμα.
Ετσι ,λοιπόν, σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες που φτάνουν στα αυτιά μου, οι άνθρωποι του Μεγάλου Καναλιού επιθυμούν και φέτος να βγάλουν στον αέρα την δεύτερη τηλεοπτική έκδοση του “Master Chef Junior”, μιας και το περσινό τηλεοπτικό τους εγχείρημα, στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.
Το “Master Chef Junior” είναι ένα από τα πρότζεκτ που θέλουν οπωσδήποτε να έχουν και πάλι στην διάθεσή τους από Οκτώβρη, όμως, για την ώρα δεν γνωρίζουν το κατά πόσο αυτη η επιθυμία τους θα γίνει πραγματικότητα. Γιατί σε όλο αυτό, υπάρχει και ένα μεγάλο… “αλλά” !
Ποιο είναι αυτό το “αλλά” ; Φυσικά ο προυπολογισμός που έχουν στην διάθεσή τους για του χρόνου, ο οποίος όπως σας είπα ευθύς εξ ΄αρχής, είναι τρελά πετσοκομμένος και δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν από τώρα για το αν θα τους φτάσουν τα… κουκιά για να μπορέσουν να βγάλουν στον αέρα και πάλι το “Master Chef Junior”.
Και επειδή όποιος παθαίνει μαθαίνει, δεν θελουν σε καμία περίπτωση και φέτος να προχωρήσουν σε εξαγγελίες νέων προγραμμάτων – όπως έκαναν πέρσι και με το “Just the two of us” και με το “Master Chef” και με το “50-50” – και στην συνέχεια να τα πάρουν πίσω λόγω κακών υπολογισμών, δεν πρόκειται λέει να κάνουν ανακοινώσεις, αν δεν σιγουρευτούν πρώτα, πως μπορούν να ξεκινήσουν το στήσιμο της εν ΄λόγω εκπομπής.
Συμπέρασμα; Αναμένουμε στο ακουστικό μας για τα νεότερα…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ