Τρέχει, τρέχει η χρονιά σαν το… γάργαρο νερό και δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει λατρεμένη, αλλά ,ήδη, η τηλεοπτική σεζόν 2017-2018, έχει φτάσει στη μέση και έτσι όλα τα κανάλια ετοιμάζονται πυρετωδώς για την Ανατολή του 2018, μιας και μετά τον Γενάρη παραδοσιακά θα ξεδιπλωθεί στους δέκτες μας το β ΄μισό της φετινής τηλεοπτικής περιόδου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και φυσικά αυτή είναι η ώρα του πρώτου αρχικού τηλε-απολογισμού για όλα τα κανάλια. Και έχω να σου πω ότι ο Alpha ανήκει στη κατηγορία εκείνη των καναλιών που… γιορτάζουν. Ναί, εκεί στην Κάντζα έχουν πολλούς λόγους να γιορτάζουν και κυρίως;
Γιατί πήραν την μεγάλη και τολμηρή απόφαση να γυρίσουν την πλάτη στα ριάλιτι, να γυρίσουν την πλάτη στην τηλε-ξεφτίλα και στην τηλε-εξαθλίωση και να επενδύσουν για ακόμα μία χρονιά στην λατρεμένη μυθοπλασία και στην αγαπημένη, παραδοσιακή ψυχαγωγία.
Ναί, αποφάσισαν να κλείσουν τα αυτιά στις σειρήνες της εποχής και να αντισταθούν στην τηλε-φρενίτιδα της καρύδας και τελικά; Δικαιώθηκαν για την επιλογή τους, μιας και ο Alpha δίνει δυνατά το παρών κάθε βράδυ στη μάχη για την τηλεθέαση.
Φυσικά αυτό που οφείλω να επισημάνω, είναι ότι το πρόγραμμα που σχεδίασε η διευθύντρια προγράμματος του καναλιού Ιζαμπέλα Σασλόγλου έχει καταφέρει να κάνει την διαφορά όχι μόνο στους πίνακες τηλεθέασης, αλλά και σε ότι έχει να κάνει και με τις εντυπώσεις.
Το πρόγραμμα του Alpha αναμφισβήτητα φέτος έχει καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις γιατί έχει αισθητική κι άποψη! Έχει συγκεκριμένο τηλεοπτικό αποτύτωμα, γι ΄αυτό και ξεχωρίζει.
Όσο για το ποιά προγράμματα του Alpha τα… “σπάνε” στους πίνακες τηλεθέασης με τα μέχρι τώρα δεδομένα;
Η σειρά “Το Τατουάζ” είναι ένα από τα πιο δυνατά “χαρτιά” του ολοκαίνουργιου προγράμματος του Alpha. Μπορεί το “Κόκκινο Νυφικό” να μην κατάφερε από αουτσάιντερ να γίνει φαβορί, όμως, ο Ανδρέας Γεωργίου και η Βάνα Δημητρίου, κατάφεραν να μεταφέρουν με το “Τατουάζ”, όλη την… φόρα τους και την επιτυχία τους από τον ΑΝΤ1, στο κανάλι της Κάντζας.
Από την πρεμιέρα της σειράς στις 18 Σεπτεμβρίου έως σήμερα, σημειώνει γύρω στο 23,4% στο νεανικό κοινό από 15 ως 44, ετών, ενώ στα επιμέρους κοινά ξεχωρίζουν τα ποσοστά στις Γυναίκες 15-24 με 37,8%, στις Γυγαίνες 25-44 με 27,4% και στις Γυναίκες 45-64 με 34,7%.
Η σειρά είναι #1 το Νοέμβριο στη ζώνη μετάδοσής της στο 15- 44 με 22,1% και ακολουθεί ο Ant1 με 20,6% και ο ΣΚΑΙ με 17,3%. Μάλιστα, αξίζει να σου επισημάνω πως είναι #1 με μεγάλη διαφορά και στις Γυναίκες 15- 24 με 42% και ακολουθεί αντίστοιχα ο Ant1 με 14,8% και ο ΣΚΑΙ με 15,6%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ