Μπορεί οι θερμοκρασίες να είναι χαμηλές για την εποχή, όμως η διάθεση είναι πάντα ανεβασμένη για την πιο happy παρέα της ελληνικής τηλεόρασης, και αυτό αποτυπώνεται και στα νούμερα τηλεθέασης!
Την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022 το Happy Day σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό (18-54) 17,9% με τουλάχιστον 754,000 τηλεθεατές να παρακολουθούν έστω για 1’ λεπτό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το Happy Day συνεχίζει να αποτελεί τοπ επιλογή του γυναικείου τηλεοπτικού κοινού για πρωινή ενημέρωση και ψυχαγωγία. Μάλιστα, στο γυναικείο δυναμικό κοινό (18-54) τερμάτισε πρώτο στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 19,9%, ενώ άγγιξε το 21,4% σε επιμέρους γυναικείο κοινό (25-44) με σημαντική διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Την κορυφή της τηλεθέασης και το κοινό κατέκτησε την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022 και το T–live. Περισσότεροι από 1,238,000 τηλεθεατές παρακολούθησαν την εκπομπή επικαιρότητας με τη μοναδική ματιά της Τατιάνας Στεφανίδου τουλάχιστον για 1’ λεπτό. Το T–live είχε πρωτιά στο δυναμικό κοινό (18-54) με μέσο όρο τηλεθέασης 16,1%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ