Το βράδυ της Τρίτης, μέσα από την συχνότητα του STAR, παρακολουθήσαμε το δεύτερο επεισόδιο του GNTM για την φετινή σεζόν.
Οι οντισιόν συνεχίζονται με επίδοξα μοντέλα, άντρες και γυναίκες, να θέλουν να κερδίσουν τα πολυπόθητα “ναι” της κριτικής επιτροπής και να μπουν στην καρδιά του τηλεοπτικού κοινού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πόσο αγκάλιασαν, ωστόσο, οι τηλεθεατές την δεύτερη αυτή οντισιόν του ριάλιτι μόδας του STAR;
Σύμφωνα με τους πίνακες της Nielsen, το GNTM κατόρθωσε να ανεβάσει ελαφρώς τα ποσοστά της πρεμιέρας συγκεντρώνοντας τηλεθέαση 29,8% στο δυναμικό κοινό και 20,7% στο γενικό σύνολο.
Από την άλλη, στον ΣΚΑΪ, το Big Brother σημείωσε 23,5% στο γενικό σύνολο και 24,6% στο δυναμικό κοινό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο τέταρτο, ωστόσο, που τα δύο προγράμματα βρέθηκαν απέναντι, το GNTM έκανε 21,6% στο γενικό σύνολο και 30,9% στο νεανικό κοινό, ενώ το Big Brother έκανε 18,2% και 18,6% αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί πώς ο βασικός αντίπαλος του GNTM, ως προς την ώρα προβολής του, ήταν οι «8 Λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου, που σημείωσαν 12,1% στο δυναμικό κοινό και 19,1% στο γενικό σύνολο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ