Αλλάζουν τα τηλεοπτικά πλάνα του ΑΝΤ1… Η νέα τηλεοπτική χρονιά ήρθε και μαζί της έφερε εκεί στο Μαρούσι ένα έντονο αεράκι ανανέωσης, μιας και ο γενικός διευθυντής προγράμματος, μάρκετινγκ κι επικοινωνίας , Γιάννης Λάτσιος, αποφάσισε στο δεύτερο μισό της φετινής σεζόν, το κανάλι να πατήσει για τα καλά γκάζι και να κάνει τηλεοπτικό πρωταθλητισμό στους πίνακες τηλεθέασης.
Και για να πετύχει ο ισχυρός άνδρας του ΑΝΤ1 αυτό το στόχο, εννοείται πως προχωρά σε πολλές σημαντικές αλλαγές, μιας και για να ανανεωθεί το πρόγραμμα χρειάζεται αναδιάρθρωση και πολλές νέες τηλεοπτικές προτάσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αλλαγές οι οποίες έχουν έρθει και έχουν προκαλέσει αρκετές παράπλευρες απώλειες, όπως είναι για παράδειγμα η απόφαση του να κοπεί το “Late Night” του Γιώργου Λιάγκα (σύμφωνα πάντα με την επίσημη θέση του καναλιού…), αλλά και να μην βγει τελικά καθόλου στον αέρα το “The 2night show” του Γρηγόρη Αρναούτογλου, παρά το γεγονός ότι αρχικά είχε ανακοινωθεί κανονικά.
Και οι… παράπλευρες απώλειες δεν έχουν να κάνουν μόνο με το prime-time, αλλά και με την απογευματινή ζώνη του καναλιού, μιας και πάρθηκε η απόφαση να ρίξει μία ώρα αρχύτερα αυλαία η “Παρθένα Ζωή”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ναι, η καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 δεν θα μας αποχαιρετήσει τον Μάιο, αλλά απ ΄ότι όλα δείχνουν θα ρίξει τίτλους τέλους τον Μάρτιο, μιας και οι Αντεννικοί αποφάσισαν να αλλάξουν την μορφή του καθημερινού, απογευματινού τους προγράμματος, βάζοντας κάποιο νέο πρόγραμμα ή κάθε μέρα 4.00 με 6.00 το απόγευμα, ή 6.00 με 7.00, αντίστοιχα.
Χώρια φυσικά που και η “Παρθένα” τελικά αποδείχθηκε ότι δεν ήταν το… αουτσάιντερ που τα κατάφερε φέτος να γίνει φαβορί. Αναμφισβήτητα η σειρά του ΑΝΤ1 που βγήκε στον αέρα την σεζόν 2017-2018 και σκίζει είναι η “Anne”, που παίζει κάθε βράδυ κι έχει κάνει τον ανταγωνισμό να τα έχει βρει… σκούρα. Πολύ σκούρα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ