“‘Ελα στη θέση μου”… Η σειρά που κατάφερε να βάλει… στη θέση τους, τα περισσότερα κεντρικά δελτία ειδήσεων των καναλιών, που είχαν την ατυχία, να βρεθούν απέναντι και μοιραία να κοντραριστούν στους πίνακες τηλεθέασης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η΄διαφορετικά αν προτιμάς λατρεμένη, το “‘Ελα στη θέση μου” είναι αυτό που λέμε “όταν η ψυχαγωγία έχει κέφια”. Γιατί αυτή η παραγωγή στήθηκε με μεράκι και ατελείωτο κέφι κι αυτό αποτυπώθηκε στους δέκτες μας.
Η καθημερινή, ψυχαγωγική πρόταση του Alpha κατόρθωσε να κοντραριστεί με την ενημέρωση και να βγει νικήτρια, μιας και οι τηλεθεατές, προφανώς και χρειάζονται και λίγο γέλιο, λίγη γλύκα, λίγη ξενοιασιά στη καθημερινότητά τους, εκτός από προβλήματα, νέα μέτρα, φόρους, μειώσεις μισθών και συντάξεων, μνημόνια κι ότι άλλο…
Το “Έλα στη θέση μου” σημείωσε για δεύτερη σεζόν εντυπωσιακή πορεία στους πίνακες τηλεθέασης, γι΄ αυτό κι έχει ενδιαφέρον να δούμε αυτή τη πορεία κανονικά σε… αριθμούς, σε ποσοστά τηλεθέασης.
Η αγαπημένη καθημερινή κωμική σειρά κατέκτησε την 1η θέση στις προτιμήσεις των τηλεθεατών (τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό) έχοντας απέναντί της τα κεντρικά δελτία ειδήσεων σχεδόν όλου του ανταγωνισμού (ΣΚΑΙ, ΑΝΤ1, STAR).
● Το «Έλα στη θέση μου» ήταν1ο στο σύνολο πληθυσμούμε 26,2% (12,1 μονάδες διαφορά από το 2ο σταθμό: ΣΚΑΙ/ κεντρικό δελτίο).
● Το «Έλα στη θέση μου» ήταν 1ο στο δυναμικό κοινό με 27,9% (16 μονάδες διαφορά από το 2ο σταθμό: Star/ κεντρικό δελτίο).
● Η 2η σεζόν του «Έλα στη θέση μου» (2017-2018) ήταν ακόμα πιο ισχυρή από την 1η (2016-2017), αφού στο σύνολο πληθυσμού τα ποσοστά της σειράς αυξήθηκαν κατά 19%.
Τέλος αξίζει επίσης να σου πω, πως οι γυναίκες έχουν αγαπήσει ιδιαίτερα το «Ελα στη θέση μου», αφού η σειρά σε επιμέρους γυναικεία κοινά άγγιξε μέσο όρο τη σεζόν 2017-2018, το 34,3%, ενώ 1.556.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω και για 1’ την λατρεμένη σειρά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ