Μετά το Star και τον Alpha, στη μάχη του prime-time μπήκε από χθες και ο ΑΝΤ1, φέρνοντας στους δέκτες μας την πρώτη ολοκαίνουργια τηλεοπτική του πρόταση για φέτος.
Χθες οι Αντεννικοί μας παρουσίασαν για πρώτη φορά την ιδιαιτέρως προσεγμένη δραματική, κοινωνική σειρά τους, “Η Επιστροφή”, με την Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, να κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Η Επιστροφή” ,λοιπόν, μπορεί χθες το βράδυ να έκανε το ντεμπούτο της στη μικρή μας οθόνη, όμως, δεν τα κατάφερε να επιβάλλει την παρουσία της στο τηλεοπτικό τοπίο και να κεντρίσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.
Βλέπεις, στις 9.00 το βράδυ, η μάχη της τηλεθέασης στο prime-time χτυπάει “κόκκινα”, μιας και την ίδια ώρα παίζει στο Star το άθλιο ριάλιτι μόδας, “Next Top Model”, – όπου έχει έρθει στους δέκτες μας για να… δοξάσει το μπούλινγκ και για να κάνει με τα κρεμμυδάκια όσα καημένα κοριτσάκια τόλμησαν να πιστέψουν στο όνειρο της χρυσόσκονης -, αλλά και το “Τατουάζ” στον Alpha, όπου έχει αποδειχθεί εδώ και καιρό πως δεν είναι μία απλή συνήθεια, είναι λατρεία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κάπως έτσι, “GNTM” και “Τατουάζ”, κατάφεραν να… χορέψουν στο ταψί την “Επιστροφή”, η οποία έφτασε στο σύνολο μόλις και μετά βίας το 12,2% και στο νεανικό κοινό το 12,4%!
Πιο συγκεκριμένα δε, η σειρά του Ανδρέα Γεωργίου στον Alpha έφτασε σε τέταρτο έως το 27,6%, ενώ το… αγριαριάλιτι μόδας του Star άγγιξε το 27,3%, με το brand-new σίριαλ του ΑΝΤ1 να μην ξεπερνάει το 14%.
Αναλυτικότερα έχουμε και λέμε:
Στο γενικό…
- ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ 23,1%
- GREECE’S NEXT TOP MODEL 17,2%
- Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 12,2%
Στο νεανικό, δυναμικό…
- GREECE’S NEXT TOP MODEL 23,7%
- ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ 21,5%
- Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 12,4%
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ