Οι πόρτες της κουζίνας της κολάσεως άνοιξαν, ο ‘Εκτορας Μποτρίνι ακόνισε τα μαχαίρια του και η πρώτη μάχη πάνω από τις κατσαρόλες με το Σωτήρη Κοντιζά και την παρέα του, δόθηκε χθες!
Το “Hell’s Kitchen” έκανε ,λοιπόν, χθες το βράδυ πρεμιέρα μετά Βαΐων και κλάδων, με τον γενικό διευθυντή προγράμματος, μάρκετινγκ και επικοινωνίας του ΑΝΤ1 Γιάννη Λάτσιο, να τολμά να τα βάλει με το “MasterChef” που έχει έρθει στους δέκτες μας και φέτος μέσα από το Star κι έχει γίνει καθημερινή όχι απλή συνήθεια, αλλά μανία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η πρώτη τηλεοπτική σύγκρουση των δύο προγραμμάτων ήταν σφοδρή και αναμφισβήτητα έχει ενδιαφέρον να δούμε για το ποιοι βρέθηκαν σήμερα το πρωί στην… κόλαση και ποιοι στον… παράδεισο των τηλε-μετρήσεων.
Σύμφωνα με το ραβασάκι της Nielsen, εννοείται πως το “MasterChef” κατάφερε να διατηρήσει με άνεση την δυναμική που έχει αποκτήσει όλο αυτό το καιρό, σημειώνοντας στο σύνολο 20,4% και στο νεανικό, δυναμικό κοινό το 24,7%.
Από την άλλη μεριά ο Έκτορας Μποτρίνι δεν έζησε την κόλαση μόνο στο τηλεοπτικό του εστιατόριο, αλλά και στους πίνακες τηλεθέασης, μιας και το fresh, καλοστημένο και ιδιαίτερα προσεγμένο πρότζεκτ του ΑΝΤ1, άγγιξε μόλις και μετά βίας το 8,8% στο σύνολο και το 10,4% στο νεανικό, δυναμικό κοινό.
Τα… βάσανά τους εκεί στο Μαρούσι φέτος!!!! Μωρέ ποιος τους έχει… ματιάσει;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ