Την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, ο Νίκος Μουτσινάς και η Ηλιάνα Παπαγεωργίου έκαναν πρεμιέρα στον ΣΚΑΪ και τον ALPHA αντίστοιχα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το μεσημέρι της Τρίτης, ωστόσο, οι δύο παρουσιαστές ρίχτηκαν για δεύτερη μέρα στη “μάχη” της τηλεθέασης.
Τι έδειξαν, όμως, οι μετρήσεις της Nielsen μια μέρα μετά τις πρεμιέρες;
Το “Καλό Μεσημεράκι” -με μία ελαφριά πτώση- σημείωσε 17% στο γενικό σύνολο και 20,7% στο δυναμικό κοινό (μη καθαρά νούμερα), ενώ σε τέταρτο έφτασε ακόμη και το 27,2%! Από την άλλη, το “Pop Up” τερμάτισε με 7,9% και 10% αντίστοιχα, νούμερα που μάλλον θα φέρουν προβληματισμό στο κανάλι της Κάντζας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ