Με το… δεξί μπήκε η φετινή, τηλεοπτική σεζόν για το Νίκο Μάνεση και όπως είναι φυσικό, έχει κάθε λόγο να χαμογελά.
Η περσινή τηλεοπτική του προσπάθεια, δεν κατάφερε απλά να φέρει καρπούς στον Alpha… Κατάφερε να κάνει τους ιθύνοντες του καναλιού της Κάντζας να χαμογελάνε πλατιά και να νιώθουν πλήρως δικαιωμένοι για την απόφασή τους, να επιστρέψει μετά από χρόνια ο Νίκος Μάνεσης στη πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου. Μία ζώνη η οποία του είχε ταιριάξει απόλυτα και στα μέσα της δεκαετίας του ΄90, όταν το “Στούντιο με Θέα”, έγραφε την δική του ιστορία στον ΑΝΤ1.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κατά την περσινή τηλεοπτική σεζόν, ο Νίκος Μάνεσης κέρδισε το μεγάλο στοίχημα της τηλεθέασης κατακτώντας την πρώτη θέση, στο πρωινό του Σαββατοκύριακου.
Καταθέτοντας μια νέα τηλεοπτική πρόταση και φέρνοντας στη μικρή οθόνη την εναλλακτική ενημέρωση, μέσα από τη νέα γενιά infotainment, κατάφερε να χτίσει από το μηδέν τη συγκεκριμένη ζώνη του Alpha, να συνδυάσει την ενημέρωση με την ψυχαγωγία και να διευρύνει τον χάρτη των ενημερωτικών εκπομπών, προτείνοντας στους τηλεθεατές μια εναλλακτική ματιά πάνω στην ειδησεογραφία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η φετινή τηλεοπτική σεζόν ξεκίνησε με τον Νίκο Μάνεση να είναι και πάλι ο πρωταγωνιστής.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η ενημερωτική εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» κατά τον πρώτο μήνα μετάδοσής της (από τις 8 μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου ,δηλαδή, κι από τις 10:00 το πρωί μέχρι και τη 1.00 το μεσημέρι κάθε Σάββατο και Κυριακή) είναι πρώτη στο δυναμικό κοινό 18- 54 με 22,5%, 10,9 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό, τον ΣΚΑΙ που έχει 11,6% (“Σαββατοκύριακο με δράση” 11,6% κάθε Σάββατο/ “Ακραίως” 11,6% κάθε Κυριακή) καθώς και στο σύνολο πληθυσμού με 21,3%, και 1,7 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό, τον ΣΚΑΙ με 19,6% (“Σαββατοκύριακο με δράση” 18,8% κάθε Σάββατο/ “Ακραίως” 20,2% κάθε Κυριακή)
Αξίζει, επίσης να σημειωθεί ότι στο καίριας σημασίας για τις ενημερωτικές εκπομπές, ηλιακό γκρουπ 45- 64, η εκπομπή είναι και πάλι πρώτη, με ποσοστό 29,6% και 7,3 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό, τον ΣΚΑΙ 22,3% (“Σαββατοκύριακο με δράση” 22% κάθε Σάββατο/ “Ακραίως” 22,6% κάθε Κυριακή)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ