Η ψυχαγωγία και η ενημέρωση του Alpha, τόσο το Σαββατοκύριακο όσο και τις καθημερινές, μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού τον Απρίλιο*. Πρώτες στην προτίμηση των τηλεθεατών ήταν οι εκπομπές «Happy Day», «Deal», «Οδηγός καλής ζωής», «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Καλύτερα δε γίνεται» και «Kitchen Lab».
Χαμόγελα και… happy διάθεση κάθε πρωί μοιράζει το «Happy day» με την Σταματίνα Τσιμτσιλή, κερδίζοντας την πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 με 14.1% για τον μήνα Απρίλιο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Χρήστος Φερεντίνος στο πιο τυχερό πλατό της ελληνικής τηλεόρασης, μοίρασε χρήματα με το «Deal» ανεβάζοντας την αδρεναλίνη, αλλά και τα νούμερα της τηλεθέασης στα ύψη. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι ήταν πρώτο στο σύνολο κοινού με 17.2%.
Σαββατοκύριακο με πρωτιές!
Ο «Οδηγός καλής ζωής» με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη να μοιράζεται συμβουλές για μια καθημερινότητα με υγεία και ευεξία, έκοψε πρώτος το νήμα στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 14%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Απόλυτος κυρίαρχος και τον Απρίλιο αναδείχθηκε ο Νίκος Μάνεσης. Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» συνέχισε αήττητο την πορεία του, ξεχωρίζοντας με 23.6% στο σύνολο κοινού και 21.6% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ κατά μέσο όρο 1.434.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έστω για 1 λεπτό, τον Απρίλιο.
Η πιο hot ψυχαγωγική εκπομπή του Σαββατοκύριακου το «Καλύτερα δε γίνεται!» με τη Ναταλία Γερμανού παρέμεινε στην κορυφή της τηλεθέασης στο σύνολο κοινού με ποσοστό 18,3%, αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 17.6%. Τη Ναταλία και την παρέα της επέλεξαν να παρακολουθήσουν τον Απρίλιο κατά μέσο όρο 1.693.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό.
Νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές μαγείρεψε μαζί με τον Άκη Πετρετζίκη στο «Kitchen Lab» του το 16.2% του συνόλου του κοινού, ενώ κατά μέσο όρο, περισσότεροι από 1.000.000 τηλεθεατές δοκίμασαν τις γευστικές προτάσεις του Άκη έστω για 1 λεπτό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ