Ημέρα πρεμιέρας χθες για την Σίσσυ Χρηστίδου, την Ναταλία Γερμανού, αλλά και τον Νίκο Μάνεση.
Τρεις εκπομπές, σε διαφορετικές ζώνες προβολής, που βγήκαν στον αέρα την δεύτερη εβδομάδα του Σεπτέμβρη και ρίχτηκαν για τα καλά στη μάχη της τηλεθέασης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι έδειξαν, λοιπόν, οι μετρήσεις για την πρώτη μέρα τους;
Σύμφωνα με τα μη καθαρά νούμερα της Nielsen, το “Έλα, Χαμογέλα” σημείωσε 9.2% στο γενικό σύνολο και 14.4% στο νεανικό κοινό, ενώ το “Καλύτερα δε γίνεται” τερμάτισε με 13.7% και 14.5% αντίστοιχα.
Όσο για το “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση”, η εκπομπή έκανε 20.1% στο γενικό σύνολο και 18.8% στο νεανικό κοινό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ