Τελικά, η Ζέτα Μακρυπούλια είναι πολύ… “Ρουκ-Ζουκ” τύπος! Τι κι αν η Ζέτα ήρθε και φέτος στους δέκτες μας κάνοντας ακριβώς το ίδιο πράγμα που έκανε και πέρσι και πρόπερσι; Οι τηλεθεατές όχι μόνο δεν είχαν πρόβλημα μ΄αυτό, αλλά απ ΄ότι φαίνεται δεν ήθελαν και να την δουν σε κάτι άλλο!
Τι εννοώ; Εννοώ πως αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, οι τηλεθεατές έχουν αγαπήσει το “Ρουκ-Ζουκ” της Ζέτας κι έτσι γι’ ακόμη μία σεζόν φροντίζουν να μην χάνουν το καθημερινό, τηλεοπτικό ραντεβού μαζί της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και για του λόγου το αληθές, το… ραβασάκι της Nielsen μόλις κυκλοφόρησε και η Ζέτα, με το γνωστό, αγαπημένο τηλεπαιχνίδι, είναι η πρώτη επιλογή του τηλεοπτικού κοινού για τον μήνα Νοέμβριο, με μέσο όρο μερίδιο τηλεθέασης 19,1% στο δυναμικό κοινό από 18 εως 54 ετών.
Μάλιστα, σε πιο ειδικά κοινά, όπως είναι οι άνδρες ηλικίας από 18 εως 24 ετών, το “Ρουκ-Ζουκ” καταγράφει κατά μέσο όρο 30,0%, ενώ στο ανδρικό κοινό των ηλικιών από 25 εως 44 ετών, σημειώνει 25,0% κατά μέσο όρο.
Όπως ,λοιπόν, ήδη ξέρεις, η Ζέτα Μακρυπούλια μας υποδέχεται καθημερινά στις 3.00 το μεσημέρι, για να ζήσουμε τις πιο fun και απολαυστικές “Ρουκ-Ζουκ” στιγμές με τις πιο ευφάνταστες ομάδες και αντιδράσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αξίζει δε να σου επισημάνω, πως το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 θα είναι κοντά μας και καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών και θα έχει καλό σκοπό!
Αυτά τα Χριστούγεννα το “Ρουκ-Ζουκ”, ετοιμάζεται μέσω της πρωτοβουλίας Κοινωνικής Υπευθυνότητας του ΑΝΤ1, «Κάνε την Αγάπη, Πράξη» να στηρίξει με ειδικά επεισόδια, τα παιδιά στα «Παιδικά Χωριά SOS».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ