Αναμφισβήτητα αυτές τις ημέρες όλα τα φώτα της τηλεοπτικής επικαιρότητας είναι στραμμένα πάνω στο Μάρκο Σεφερλή και στο νέο πρωινό του Mega , “Mega με μία”. Κυρίως μετά την πρεμιέρα της Δευτέρας και τις επιδόσεις της εκπομπής στους πίνακες τηλεθέασης που θύμιζαν… Eurovision και μάλιστα Eurovision επί εποχής Σάκη, οι πάντες μιλούν για τον Μάρκο.
Ετσι, έχει σίγουρα ενδιαφέρον να δούμε το κατά πόσο η εκπομπή κατάφερε να έχει την ίδια δυναμική και την δεύτερη μέρα που βγήκε στον αέρα του Μεγάλου Καναλιού ή μήπως μαζί με την… φόρα της πρεμιέρας, έφυγαν και τα νούμερα. Βλέποντας ,λοιπόν, σήμερα πρωί-πρωί κανείς τα ποσοστά τηλεθέασης, διαπιστώνει πως σαφέστατα και υπήρξε μία… υποχώρηση της εκπομπής στους πίνακες τηλεθέασης σε σύγκριση με την Δευτέρα, όμως, αυτό δεν σημαίνει πως δεν κατάφερε να διατηρήσει τις εντυπωσιακές της επιδόσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και γιατί σου το λέω αυτό; Γιατί μπορεί να μην έκανε μέσο όρο 47.0% ,όμως, κινήθηκε σε επίσης… απογειωτικά επίπεδα. Με άλλα λόγια το “Mega με μία” χθες έκανε κατά μέσο όρο ποσοστό τηλεθέασης 40,5%, ενώ στα νεανικά κοινά από 15-44 ετών η εκπομπή άγγιξε το 48,7%.
Επίσης αξιοπρόσεχτο είναι το γεγονός ότι για τρεις ολόκληρες ώρες δεν υπήρξε ούτε μία στιγμή που το πρωινό του Mega να απειλήθηκε από το πρωινό του ΑΝΤ1 το οποίο κατάφερε μεν να σταθεί στο ύψος των τηλεοπτικών περιστάσεων, δε η διαφορά του από το Mega ήταν τεράστια. “Το πρωινό” του καναλιού του Αμαρουσίου σημείωσε κατά μέσο όρο ποσοστό τηλεθέασης 22,6% και στα νεανικά κοινά 20,3%. Τουλάχιστον χθες ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά κατάφεραν να περάσουν αυτή την… ψυχρή βάση του 20,0% και να κινηθούν σε λιγάκι πιο υψηλά επίπεδα.
Συμπέρασμα; Ο Μάρκος έχει έρθει στους δέκτες μας με απίστευτη φόρα και θια χρειαστεί αρκετός καιρός για να μπορέσει αυτή η φόρα να… ξεφουσκώσει και να κινηθεί σε νορμάλ τηλεοπτικά επίπεδα, έτσι ώστε στη συνέχεια να μπορέσουμε κι όλοι εμείς να βγάλουμε και πιο ασφαλή συμπεράσματα για το πως ακριβώς θα διαμορφωθεί φέτος το πρωινό τηλεοπτικό τοπίο και το πως ακριβώς θα κοπεί η πολυπόθητη πίτα της τηλεθέασης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ