Μία ακόμη χρυσή διάκριση, αυτή τη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο, κατέκτησε το MEGA για την επικοινωνία «MEGAMOU», που προβάλλεται στον αέρα του σταθμού από τον Φεβρουάριο του 2010.
Μετά το Χρυσό βραβείο «Καλύτερου Σχεδιασμού On-Air Εταιρικής Εικόνας» (Best On-Air Branding Design),που απέσπασε στην ευρωπαϊκή διοργάνωση της PROMAX στο Βερολίνο, κατέκτησε το Χρυσό Βραβείο και στο παγκόσμιο φεστιβάλ της διοργάνωσης που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου 2011.
Το «MEGA MOU»ξεχώρισε ανάμεσα σε πολύ δυνατές υποψηφιότητες από ολόκληρο τον κόσμο και απέσπασε το πρώτο βραβείο.
Η καμπάνια «MEGA MOU» δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε από τη γερμανική Εταιρία Παραγωγής και Διαφήμισης Velvet και το Τμήμα Marketing του MEGA, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Προγράμματος του MEGA.
Η Promax, η Διεθνής Ένωση Επαγγελματιών Marketing της Τηλεόρασης, ιδρύθηκε το 1956 ως ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός.
Το 1997, ένωσε επισήμως τις δυνάμεις της με τον Οργανισμό BDA (Broadcast Design Association).
Σήμερα, ο Οργανισμός PromaxBDA εκπροσωπεί όλους τους μεγάλους ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς, διαφημιστικές εταιρίες και εταιρίες λογισμικού, internet και new media.
Με περισσότερα από 3000 μέλη, εταιρίες και πρόσωπα, προερχόμενα από περισσότερες από 70 χώρες, ο PromaxBDA είναι ένας διεθνής οργανισμός που ενώνει τους αυριανούς πρωτοπόρους στα ηλεκτρονικά και ραδιοτηλεοπτικά μέσα.
Το «MEGA MOU»απευθύνεται σε έναν τηλεθεατή που έχει πάψει να είναι παθητικός δέκτης. Είναι μια ελεύθερη και αμφίδρομη επικοινωνία με τον τηλεθεατή που έχει οδηγήσει σε μια σχέση εμπιστοσύνης και αγάπης.To «MEGA MOU» είναι μια “ομπρέλα” επικοινωνίας που περιλαμβάνει τα σήματα του σταθμού, καθώς και ένα πλήρες πακέτο προώθησης των εκπομπών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ