Site icon TLIFE

Megallisious χρονιά και η φετινή ! Σας παρουσιάζουμε σε ποσοστά τηλεθέασης, όλο τον φετινό τηλεοπτικό χάρτη…

Mια… Megallisious χρονιά είναι και η φετινή ! Ναι, όπως ήταν αναμενόμενο απο την πρώτη κιόλας στιγμή που άνοιξε η αυλαία της σεζόν 2010-2011 και αυτή η χρονιά είναι μία χρονιά Mega ! Βλέπετε, το Μεγάλο Κανάλι κατάφερε ξανά απο πλευράς τηλεθέασης να σαρώσει, εξαφανίζοντας πολλές φορές – και χωρίς υπερβολές – εντελώς τον ανταγωνισμό.

Με άλλα λόγια ; Απο πλευρά και αισθητικής, αλλά και στρατηγικής το Mega έκανε και πάλι τις πιο σωστές κινήσεις ,τις κινήσεις εκείνες που χρειάζονται, αν θέλει κανείς να βγάλει νοκ-άουτ με ταχύρρυθμες διαδικασίες τους αντιπάλους του ! Ετσι, λοιπόν, αυτές οι κινήσεις – ματ του Mega, έφτασε η ώρα να φανούν και στο… χαρτί, μιας και το ραβασάκι της AGB για το πρώτο κομμάτι αυτής της χρονιάς βγήκε και εννοείται πως στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου ανεβάζει το Μεγάλο Κανάλι.

Και για του λόγου το αληθές ; Το
Mega βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης για το χρονικό διάστημα από 11 Οκτωβρίου του 2010 μέχρι και 31 Ιανουαρίου του 2011, σημειώνοντας κατά μέσο όρο ποσοστό τηλεθέασης 21,4% και 20,8% στα νεανικά κοινά 15-44, την ώρα που ο ΑΝΤ1 ακολουθεί δεύτερος, σχεδόν με πέντε μονάδες διαφορά στο σύνολο ,δηλαδή, με 16,7% και περίπου με τρεις μονάδες διαφορά στα νεανικά κοινά, δηλαδή με 17,6% . Η κατάταξη των υπόλοιπων καναλιών έχει ως εξής : Alpha 12,5% στο σύνολο και 14,4% στα νεανικά κοινά, Star 9,9% στο σύνολο και 12,4% στα νεανικά κοινά, Αlter 10,0% στο σύνολο και 6,8% στα νεανικά κοινά, ΝΕΤ 7,0% στο σύνολο και 5,1% στα νεανικά κοινά και ΣΚΑΙ 4,5% στο σύνολο και 5,4% στα νεανικά κοινά.

Η διαφορά δε που σημειώνεται ανάμεσα στο Mega και στον δεύτερο ΑΝΤ1, το ίδιο χρονικό διάστημα όσο αφορά τώρα πιο συγκεκριμένα, όσο αφορά στην ζώνη του prime – time (δηλαδή στην βραδινή ζώνη υψηλής τηλεθέασης…) διαμορφώνεται στις σχεδόν δέκα μονάδες διαφορά στο σύνολο της τηλεθέασης και οκτώ μονάδες διαφορά στο κοινό 15-44. Αναλυτικότερα : Mega 26,3% στο σύνολο και 26,4% στα νεανικά κοινά, ΑΝΤ1 15,1% στο σύνολο και 18,0% στα νεανικά κοινά, Alpha 15,7% στο σύνολο και 16,1% στα νεανικά κοινά, Star 9,4% στο σύνολο και 11,2% στα νεανικά κοινά, Alter 5,8% στο σύνολο και 3,9% στα νεανικά κοινά, ΝΕΤ 6,3% στο σύνολο και 4,8% στα νεανικά κοινά και ΣΚΑΙ 4,3% στο σύνολο και 44% στα νεανικά κοινά. Αξίζει δε να αναφέρουμε, ότι το Mega συγκριτικά με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρσι στο prime time παρουσιάζει σημαντική αύξηση στις επιδόσεις του κατά 5,6 μονάδες στο σύνολο του πληθυσμού και 4,3 μονάδες στα νεανικά κοινά.

Εννοείται φυσικά πως υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σημειώνουν πιο συγκεκριμένα και οι ελληνικές σειρές στο
prime time διαμορφώνοντας το μέσο όρο της αντίστοιχης ζώνης του σταθμού, στο 37,2%. Ανάλογη είναι και η εικόνα των ψυχαγωγικών προγραμμάτων στην ίδια ζώνη, όπου ο μέσος όρος τους φτάνει στο 30,8%.

Η κατάταξη στο σύνολο των σειρών του
Mega στο prime time έχει ως εξής : «Νησί» 29,2% , «Η ζωή της άλλης» 18,7% , «Η Πολυκατοικία» 11,1%, «Κούκλες» 10,3%, «Η γενιά των 592 ευρώ» 9,7% και στον ΑΝΤ1, «Χίλιες και μία νύχτες» 11,0% και «Ονειροπαγίδα» 9,6%. Οσο για το πια είναι η κατάταξη των ψυχαγωγικών προγραμμάτων του Mega στο σύνολο στο prime time ; “Just the two of us” 14,8%, «Master Chef» 13,3% και «Μoney Drop» 12,1%. Στον ΑΝΤ1 : «Ράδιο Αρβύλα» 10,7% , «X-Factor» 8,3%, «Top Chef» 5,5%, “Next Top Model” 5,5%, «Όλα 11» 5,0%, «Με το δεξί» 6,4%. Και στον Alpha : «Αλ Τσαντίρι» 21,1%, «Πάμε Πακέτο» 13,3%, «Εφιάλτης στην κουζίνα» 8,6%, «Σπίτι από την αρχή» 8,2%, “Big Brother” 6,9%, “Αγρότης μόνος ψάχνει» 6,2%, «Βράδυ» 6,1% και «Λες και το ΄ξερες» 4,0%.

Βέβαια, έχουμε μία
Megaλη νίκη και στη πρωινή, ψυχαγωγική ζώνη του καναλιού, όπου το «Πρωινό Mou» έρχεται πρώτο με 23,3% στο σύνολο και 27,2% στα νεανικά κοινά και αμέσως μετά ακολουθούν : το «10 με 1 μαζί» με 16,7% στο σύνολο και 13,5% στα νεανικά κοινά και ο «Καφές με την Ελένη» με 13,7% στο σύνολο και 17,8% στα νεανικά κοινά.

Τέλος… άριστα δέκα παίρνει το πρόγραμμα του Μεγάλου Καναλιού και τα απογεύματα, όπου η “
Patty” κατάφερε να κάνει 21,0% στο σύνολο και 22,9% στα νεανικά κοινά, ενώ τι να πει κανείς για τα «Μυστικά της Εδεμ» ; Πρόκειται για έναν τηλεοπτικό οδοστρωτήρα που έκανε στο σύνολο 45,5% και 37,1% στα νεανικά κοινά.
© 2024 tlife.gr