Για δεύτερο συνεχόμενο μεσημέρι, οι κυρίες της εγχώριας, τηλεοπτικής σόου-μπιζ βρέθηκαν να διασταυρώνουν τα… ξίφη τους για τα… μάτια της Nielsen!
Για δεύτερο συνεχόμενο μεσημέρι η Ελένη Μενεγάκη, η Ελεονώρα Μελέτη και η Χριστίνα Λαμπίρη βρέθηκαν αντιμέτωπες στους πίνακες τηλεθέασης, παλεύοντας σκληρά η κάθε μία για να μπορέσει να αποκτήσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από την πολυπόθητη πίτα της τηλεθέασης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η άφιξη της Ελένης στους δέκτες μας εννοείται πως τάραξε τα τηλεοπτικά νερά, αν και οι επιδόσεις της αναμφισβήτητα δεν… ζαλίζουν, όπως ζάλισαν άλλες χρονιές τέτοια εποχή.
Ισως κάτι που και η ίδια έχει χάσει πλέον την τηλεοπτική της φρεσκάδα και το κέφι των νεότερων χρόνων της, ίσως που γενικότερα οι εποχές έχουν γκριζάρει και το… ροζ φαντάζει πλέον ξένο στην καθημερινότητά μας σε όλες του τις αποχρώσεις, όχι η “Ελένη” δεν κάνει καθημερινά περίπατο στους πίνακες τηλεθέασης σημειώνοντας ρεκόρ που εντυπωσιάζουν.
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την περίπτωση της Ελεονώρας Μελέτη, όπως επίσης και για την περίπτωση της Χριστίνας Λαμπίρη, με την έννοια ότι φέτος φαντάζει στην μεσημεριανή τηλεόραση να μην χωρά πουθενά η ψυχαγωγία, παρά μόνο η ενημέρωση. Η συνεχής, καταιγιστική ενημέρωση για όλα αυτά τα απίστευτα και όμως τραγικά αληθινά που συμβαίνουν γύρω μας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ετσι, η Ελένη Μενεγάκη χθες σημείωσε κατά μέσο όρο ποσοστό τηλεθέασης 19,6% και μονο στα νεανικά κοινά από 15-44 ετών κρατήθηκε ψηλά αγγίζοντας το 26,1, την ίδια ώρα που η Ελεονώρα Μελέτη και το “Μελέτησέ το”, έπιαναν το 11,9% στο σύνολο και το 12,4% στα νεανικά κοινά.
Η Χριστίνα Λαμπίρη δε και την Τρίτη δεν κατάφερε να έχει διψήφιες επιδόσεις, με αποτέλεσμα η εκπομπή της “Excallent” στον ΣΚΑΙ να κερδίζει μόλις και μετά βίας ένα 7,5% στο σύνολο και 7,2% στα νεανικά κοινά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ