Μίμης Δομάζος και Βίκυ Μοσχολιού: Το χρονικό ενός μεγάλου έρωτα – Ο γάμος με τις 7000 μπομπονιέρες, οι κόρες και το πολύκροτο διαζύγιο

Ο Μίμης Δομάζος, που έφυγε σήμερα από τη ζωή στα 83 του χρόνια, ήταν ένας θρύλος των γηπέδων. Ξεκίνησε την καριέρα του στους Αμπελόκηπους το 1953 και μέχρι το 1980 που αγωνίστηκε με τον Παναθηναϊκό ήταν ένας από τους πιο ταλαντούχους και γνωστούς ποδοσφαιριστές της χώρας μας.

Εκτός όμως από την τεράστια καριέρα του στο ποδόσφαιρο στην ιστορία έμεινε και ο γάμος του με τη Βίκυ Μοσχολιού.

Μίμης Δομάζος και Βίκυ Μοσχολιού παντρεύτηκαν την Πρωτομαγιά του 1967 στην Μητρόπολη Αθηνών. Έξω από την εκκλησία συγκεντρώθηκε τουλάχιστον 30.000 κόσμος προκειμένου να δει από κοντά τα είδωλά του στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής τους.

Λέγεται ότι ζητήθηκε η βοήθεια από επαγγελματίες παλαιστές για να καταφέρουν να μπουν στην Μητρόπολη ενώ ήταν τέτοιο το πλήθος στο εσωτερικό που προκάλεσε ζημιές τις οποίες αναγκάστηκαν να πληρώσει  το ζευγάρι.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Βίκυ Μοσχολιού Official (@vickymoscholiouofficial)

Οι 7.000 μπομπονιέρες ήταν στολισμένες με ένα κλειδί του σολ και ένα τριφύλλι, μιας και ο Δομάζος αγωνιζόταν στον Παναθηναϊκό. Ο κόσμος όμως ήταν διπλάσιος και σύμφωνα με μαρτυρίες τα κορίτσια που τις μοίραζαν, για να μην τα λιντσάρουν, άρχισαν να τις πετάνε στον αέρα.

Μην ξεχνάμε ότι τόσο η Βίκυ Μοσχολιού όσο και ο Μίμης Δομάζος ήταν δύο μεγάλα είδωλα της εποχής, που ο κόσμος λάτρευε.

Η Βίκυ Μοσχολιού σε συνέντευξη της, αρκετές δεκαετίες μετά, είπε ότι υπάρχει μια λεπτομέρεια που όλοι θεώρησαν μεγάλη γρουσουζιά. Κατά τη διάρκεια της τελετής τής έπεσε η βέρα από το δάχτυλο κάτι που συζητήθηκε πολύ τις επόμενες ημέρες στον Τύπο.

Η τραγουδίστρια αμέσως μετά τον γάμο έγινε φανατική οπαδός του Παναθηναϊκού και βρισκόταν στις κερκίδες παρακολουθώντας όλους τους αγώνες του συζύγου της. Οι οπαδοί όμως της αντίπαλης ομάδας συνήθως φώναζαν υβριστικά συνθήματα που δημιουργούσαν στον Μίμη Δομάζο εκνευρισμό και μια έντονη επιθετικότητα. Υπήρχε μάλιστα ένα συγκεκριμένο σύνθημα που άφηνε υπονοούμενα για την σχέση τους και κατά πόσο είναι πιστή η τραγουδίστρια στον ποδοσφαιριστή. Αυτή ήταν και η αιτία που η τραγουδίστρια σταμάτησε να εμφανίζεται στο γήπεδο.

Η γνωριμία τους

Το φθινόπωρο του ’63, μόλις 21 ετών, η Βίκυ Μοσχολιού τραγουδούσε στην θρυλική «Τριάνα» με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση και τον Γιώργο Ζαμπέτα. Ο Μίμης Δομάζος, έπαιζε στον Παναθηναϊκό και ήταν ήδη ίνδαλμα και ταυτόχρονα, πανέμορφος, γόης και bon viveur. Η Μοσχολιού ήταν στα πρώτα της βήματα, δεν είχε καν δισκογραφία. 

Ένα βράδυ, ο Δομάζος με τους Παπαεμμανουήλ, Πανάκη και Λινοξυλάκη, τρεις επίσης μεγάλους ποδοσφαιστές του Παναθηναϊκού, βρέθηκαν στο πρώτο τραπέζι του μαγαζιού για να ακούσουν τον Μπιθικώτση και τον Ζαμπέτα.

Ο Μίμης Δομάζος γοητεύτηκε από το ταλέντο αλλά και την εμφάνιση της Βίκυς Μοσχολιού και της ζήτησε να κάτσει μαζί τους. Δύο ημέρες μετά πήγε και πάλι να την δει, παρέα με φίλους του. Η τραγουδίστρια, πολλές δεκαετίες μετά, στην εκπομπή, «Φώτα Πορείας» μίλησε για εκείνες τις δύο βραδιές. «Εγώ ήθελα να πάω να του μιλήσω, αλλά ντρεπόμουν. Στο πρόγραμμά μας ήταν δύο κορίτσια, οι αδελφές Γεωργούλη, που ήταν πολύ πιο θαρραλέες από μένα. Τις πιάνω και τους λέω ότι και εγώ θέλω να κατέβω στο τραπέζι του Μίμη. Θα κάνω πως πάω αλλού και όταν είμαι κοντά στο τραπέζι σας, θα με φωνάξετε στην παρέα σας.  Έλα όμως που δεν με φωνάζουν και αναγκάζομαι να βγω έξω από το μαγαζί! Μπαίνοντας ξανά στο μαγαζί, επιτέλους με φώναξαν τα κορίτσια να πάω να κάτσω. Ο Μίμης εμένα ήθελε. Είχε καταλάβει τι είχε γίνει και γέλαγε. Από εκεί και πέρα ερχόταν τακτικά στην “Τριάνα”».

Η τραγουδίστρια τον ερωτεύτηκε από την πρώτη στιγμή που τον είδε και ο Γιώργος Ζαμπέτας το κατάλαβε νωρίς. Πειραχτήρι όπως ήταν της έστησε μια πλάκα. Της ζήτησε να τραγουδήσει τα «Παιδιά του Πειραιά» που ήταν ύμνος για τους φίλαθλους του Ολυμπιακού. Δεν πρόλαβε να πει το πρώτο κουπλέ και εμφανίστηκε ο Μίμης Δομάζος. Εκείνη ντράπηκε και ζήτησε από τον Ζαμπέτα να καθήσει. Εκείνος απλά γελούσε με το μικρό χάος που δημιούργησε και της είπε απλά να το τραγουδήσει στον ποδοσφαιριστή της καρδιάς της.

Λίγο μετά εκείνη θα τραγουδήσει το «Χάθηκε το φεγγάρι» του Σταύρου Ξαρχάκου στην ταινία «Λόλα» που θα εκτοξεύσει την καριέρα της και θα την αναδείξει σε μία από τις σημαντικότερες όλων των εποχών.

 

Στις 15 Οκτωβρίου 1967 γεννήθηκε η πρώτη τους κόρη Ουρανία και στις 11 Δεκεμβρίου 1968 η δεύτερη, Ευαγγελία ενώ το στις 14 Μαίου 1973 η Μοσχολιού γέννησε πρόωρα ένα αγόρι, τον Αλέξανδρο που πέθανε τρεις ημέρες μετά. Το καλοκαίρι της ίδια χρονιάς εμφανιζόταν στο ZOOM στην Πλάκα μαζί με το Δήμο Μούτση και τον Αντώνη Καλογιάννη αφήνοντας στην άκρη τα λαϊκά μαγαζιά που την ανέδειξαν.

Πραγματική της επιθυμία όμως είναι να ανοίξει ένα δικό της χώρο όπου θα επιμελείται το πρόγραμμα και θα επιλέγει εκείνη τους συντελεστές. Είχε ένα νέο όνειρο όσον αφορά στην πορεία της καριέρας της. Απέναντι από το ZOOM τότε, υπήρχε ο κινηματογράφος Cine Paris που την ενθουσίασε. Μαζί με τον Μίμη Δομάζο το αγόρασαν και το διαμόρφωσαν ακριβώς όπως το φανταζόταν. Αυτός ήταν ο «Ζυγός» απ’ όπου πέρασαν τα επόμενα χρόνια μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής μουσικής σκηνής.

Την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 1973, σχεδόν ένα μήνα πριν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, ο «Ζυγός» ανοίγει με τη Βίκυ Μοσχολιού και τον Δημήτρη Ψαριανό στη σκηνή και τον τον Δήμο Μούτση στην καλλιτεχνική διεύθυνση.

Τα επόμενα πέντε χρόνια, η Μοσχολιού εμφανιζόταν στο δικό της χώρο επιλέγοντας προσεχτικά τους συνεργάτες της και όπως η ίδια έχει δηλώσει ήταν τα ωραιότερα της ζωής της.

 

Το διαζύγιο

Κι ενώ δεν υπήρχαν σύννεφα στο γάμο τους, ή τουλάχιστον δεν είχε φανεί κάτι τέτοιο, ξαφνικά από τις εφημερίδες της εποχής έγινε γνωστό ότι αποφάσισαν να χωρίσουν. Όπως ήταν φυσικό όλα τα έντυπα ασχολήθηκαν με την είδηση για μήνες διαδίδοντας φήμες, σχόλια και υπονοούμενα τόσο για τη Βίκυ Μοσχολιού, όσο και για τον Μίμη Δομάζο. Και οι δύο κράτησαν μια αξιοπρεπή στάση. Δεν απάντησαν και δεν μίλησαν για το διαζύγιο ποτέ.

Το 1978 ήταν μια χρονιά-σταθμός τόσο για τον Δομάζο όσο και τη Μοσχολιού. Αφού χώρισαν οι δρόμοι τους στην προσωπική ζωή αποφάσισαν να κλείσουν κι εκείνον στην επαγγελματική. Τον Απρίλιο η Μοσχολιού αποχώρησε από τον «Ζυγό» και τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς, ο Δομάζος έφυγε  από τον Παναθηναϊκό συνεχίζοντας την καριέρα του στην ΑΕΚ.

Η Μοσχολιού κάθε φορά που την ρωτούσαν για τον Δομάζο είχε μια καλή κουβέντα να πει και κυρίως ότι είναι ο πατέρας των παιδιών της. Εκείνος πάλι δημόσια δεν την ανέφερε ποτέ ξανά και σύμφωνα με πληροφορίες, δεν είχαν καμία σχέση μεταξύ τους μέχρι τις τελευταίες ημέρες της ζωής της όπου την επισκέφθηκε στο νοσοκομείο. Στην κηδεία της ήταν πραγματικά συντετριμένος.

Τώρα, οι δυο τους θα συναντηθούν ξανά, εκεί ψηλά…

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164