Είναι φρέσκο, κεφάτο, γεμάτο τρέλα και αρέσει ! Ο λόγος; Ο λόγος για το “Minute to win it”, το οποίο αν κρίνουμε από τις τηλεθέασεις; Εχει καταφέρει να κατακτήσει την προτίμησή μας και μάλιστα; Από το πρώτο κιόλας επεισόδιο ! Το νέο παιχνίδι του Mega, κάνει… παιχνίδι δυνατά κάθε Σάββατο βράδυ στους πίνακες τηλεθέασης, σαρώνοντας ότι βρει στο πέρασμά του, μιας και ως γνωστόν ο ανταγωνισμός την συγκεκριμένη μέρα και στην συγκεκριμένη ζώνη, είναι ολίγον τι φτωχός !
Γιατί από την μία η επιτυχία του “Minute to win it” είναι αδιαμφισβήτητη και από την άλλη ,όμως, δεν μπορώ να μην σας επισημάνω πως κάθε Σάββατο βράδυ δεν έχει πραγματικά τίποτα άλλο να δεις ! Οπως και να ΄χει, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος τα κατάφερε και το κέρδισε το στοίχημα της επιτυχίας και δεν διέψευσε την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπό του οι ιθύνοντες του Mega !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ετσι, το “Minute to win it” είναι σίγουρα ένα από τα τηλεοπτικά χιτ της χρονιάς για το Μεγάλο Κανάλι, γι ΄αυτό και έχουν σκοπό να το στηρίξουν και να το πουσάρουν προς τα έξω, όσο το δυνατόν περισσότερο. Εξ ΄ου και τα δύο σπέσιαλ επεισόδια που γυρίστηκαν με τον Γιώργο Καπουτζίδη το περασμένο Σάββατο και την Μαρία Μπεκατώρου αύριο το βράδυ, να αναλαμβάνουν δράση και να τα κάνουν όλα άνω – κάτω !
Μάλιστα, σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, επειδή αυτά τα σπέσιαλ επεισόδια άρεσαν και άρεσαν πολύ, οι του Μεγάλου Καναλιού σχεδιάζουν να βγάλουν άμεσα και νέες τηλεοπτικές εκδόσεις του “Minute to win it” με celebrities, μιας και ιδιαίτερη αίσθηση προκαλούν και τα μηχανάκια της AGB – NIelsen τα κάνουν να χτυπούν κόκκινα και το κυριότερο;
Και Πάσχα έρχεται, όπου μία σπέσιαλ έκδοση του “Minute to win it”, θα ήταν μία σίγουρα γιορτινή νότα στο πρόγραμμα, χωρίς να κοστίσει τίποτα απολύτως ! Και ότι μπορεί να γίνει γιορτινό, χωρίς να κοστίσει, είναι ο ιδανικός τηλε-συνδυασμός !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ