“…Από Μάρτη καλοκαίρι και από Αύγουστο χειμώνα” ! Ετσι λέει η γνωστή παροιμία και αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην ελληνική τηλεόραση, μιας και με το που μπαίνει η Ανοιξη και πριν τελειώσει η τηλεοπτική σεζόν που διανύουμε, αρχίζουν στα κανάλια να καταστρώνονται τα νέα τηλεοπτικά σχέδια για του χρόνου, δηλαδή, για την σεζόν που ξεκινάει κάθε Οκτώβρη.
Ετσι, λοιπόν, και φέτος το ίδιο ακριβώς συμβαίνει, αν και σε πιο… μουδιασμένους τόνους ! Βλέπετε, η οικονομική κρίση που έχει δείξει για τα καλά τα δόντια της στην ελληνική τηλεόραση, δεν αφήνει τους τηλε-ανθρώπους να κάνουν μακροπρόθεσμα σχέδια και να είναι σε θέση να γνωρίζουν από τώρα, το τι ακριβώς θα συμβεί στους μικρούς μας δέκτες του χρόνου με βεβαιότητα, όπως συνέβαινε παλιότερα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παρόλα αυτά, τα πρώτα σχέδια επί τηλεοπτικού χάρτου έχουν ξεκινήσει δειλά-δειλά να σχεδιάζονται. Αποτέλεσμα; Ανάμεσα στα πρώτα τηλεοπτικά πλάνα του Mega για του χρόνου, βρίσκεται το “Minute to win it”. Βλέπετε, η άκρως επιτυχημένη πορεία που σημείωσε φέτος το νεανικό, εβδομαδιαίο, τηλεπαιχνίδι του Δημήτρη Ουγγαρέζου, άφησε απόλυτα ευχαριστημένη την διοίκηση του Mega και όπως είναι φυσικό, θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για να πάρει το εισιτήριο και να συνεχίσει το τηλεοπτικό του ταξίδι και δεύτερη χρονιά.
Αλλωστε, είναι σημαντικό να επισημάνουμε, πως εκτός από την επιτυχημένη πορεία του “Minute to win it” στους πίνακες τηλεθέασης, πρόκειται για ένα οικονομικό πρότζεκτ που από την μία δεν στοιχίζει ο κούκος – αηδόνι στο κανάλι και από την άλλη; Με την επιτυχία του, φέρνει χρήματα στο ταμείο του Mega, συνδυασμός όπως καταλαβαίνετε γι ΄αυτή την εποχή… ονειρεμένος !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ