Μετά τον… τηλε-τυφώνα που προκλήθηκε την περασμένη εβδομάδα με την πρεμιέρα του “Mega με μία” και τα τρελά ποσοστά τηλεθέασης που σημείωσε ο Μάρκος Σεφερλής, τα οποία τις πρώτες ημέρες όπως σου είπα θύμιζαν… Eurovision και ύστερα φυσικά και από την απόλυτη ήττα που γεύτηκαν η Φαίη Σκορδά, ο Γιώργος Λιάγκας και όλοι οι υπόλοιποι συντελεστές του “Πρωινού”, η δεύτερη, νέα εβδομάδα του απόλυτου τηλεοπτικού ντέρμπι μόλις ξεκίνησε και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε το πως ακριβώς διαμορφώνεται το πρωινό, τηλεοπτικό τοπίο.
Ναι, έχει ενδιαφέρον να δούμε κι αυτή την εβδομάδα το πως ακριβώς θα μοιραστεί η πίτα της Nielsen, μιας και τα ποσοστά των τελευταίων ημερών έρχονται να αποδείξουν πως σε ότι έχει να κάνει με το σύνολο της τηλεθέασης των δύο πρωινών,καθημερινών αντιπάλων, τα πάντα είναι αναστρέψιμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δευτέρα ,λοιπόν, χθες και βρίσκουμε το “Mega με μία” και πάλι στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης, μιας και στο σύνολο κατάφερε ν ΄ αγγίξει το 33,1% και στα νεανικά κοινά από 15-44 ετών το 38,7%.
Από την άλλη μεριά, “Το Πρωινό” στο σύνολο πέτυχε ένα ωραιότατο 27,7%, ενώ στα νεανικά κοινά από 15-44 ετών έπεσε πολύ πιο χαμηλά, μιας και το συναντάμε στο 20,5%.
Οπως κι εσύ βλέπεις, σε ότι έχει να κάνει με το σύνολο της τηλεθέασης των δύο εκπομπών η ψαλίδα έχει κλείσει πάρα πολύ, μιας και τους χωρίζουν μόλις πέντε μονάδες, πράγμα που σημαίνει όπως ήδη σου είπα πως τίποτα δεν είναι σίγουρο και δεδομένο μιας και τα πάντα ανατρέπονται, ενώ χαοτική διαφορά εξακολουθεί να υπάρχει στα νεανικά κοινά. Μία διαφορά που για να ακριβολογώ…. ζαλίζει!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ