Άνθρωπος της τηλεόρασης από την ημέρα που γεννήθηκε στην Ελλάδα ο Νίκος Μαστοράκης μοιράστηκε μαζί μας την άποψη του για την κόντρα που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες μεταξύ Μάρκου Σεφερλή και Έλενας Ακρίτα. Όπως γράφει ο γνωστός παρουσιαστής παραγωγός και σκηνοθέτης η διένεξη Ακρίτα – Σεφερλή είναι μια διένεξη που θυμίζει καυγαδάκι παιδιών του Δημοτικού. Λέει μάλιστα ότι παρά το γεγονός ότι ο ίδιος ανακάλυψε τον Μάρκο το 1993 δεν έχει σκοπό να τον υπερασπιστεί…
ΣΕΦΕΡΛΗΣ-ΑΚΡΙΤΑ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ
Διάβασα τα μύρια όσα γράφτηκαν, ανταλλάχθηκαν και απειλήθηκαν και φτάνω στο σημείο να πιστεύω ότι η διένεξη δεν διαφέρει και πολύ από καυγαδάκι παιδιών του δημοτικού. Ο Σεφερλής είχε μια επιχειρηματική διαφωνία με το “Παλλάς” για τη ματαίωση μιας παράστασης και η Ακρίτα, που δικαιούται να εκφράζει τη γνώμη της, έγραψε “Ακριβώς το «ήθος του trash» θα έφερνε ο Σεφερλής στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό,” και ο Σεφερλής απείλησε με μήνυση, οπότε απείλησε με αντί-μηνυση και η Ακρίτα.
Επειδή είμαι αυτός που ανεκάλυψε τον Σεφερλη (Star Channel, 1993) θα μπορούσα να τον υπερασπιστώ, αλλά δεν το κάνω. Γιατί βρίσκω πως σε αυτή την παιδιάστικη έκφραση αψιμαχίας, δεν υπάρχει τίποτα “αψύ” και οι μηνύσεις των δύο, από ένα λογικό δικαστή, θα απορρίπτονταν — μόνοι κερδισμένοι θα ήταν οι πανάκριβοι δικηγόροι τους.
Σε ο,τι άφορά την επίμαχη φράση της Ακρίτα, το “Παλλάς” δεν είναι δά κάποιος ναός της τέχνης, ένα εμπορικό θέατρο είναι, και έπειτα υπάρχουν αρκετοί που θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν ως trashy κάποιες τηλεοπτικές σειρές που η ίδια είχε γράψει. Ο Σεφερλής (που τα διάφορα blogs τον ανέφεραν ως “σκουπίδι” παραποιώντας την αρχική δήλωση) δεν είναι εκπρόσωπος του trash γιατί αποκλειστικός εκπρόσωπος αυτού του είδους είναι η ελληνική τηλεόραση.
Άλλωστε αν αποδεχόμασταν ότι ο Σεφερλής είναι trash, τότε μοιραία θα καταδικάζαμε ως σκουπιδοφάγους εκατομμύρια θεατές που βλέπουν τις θεατρικές του παραστάσεις ξανά και ξανά στον ΑΝΤ1 και αλλαχού (άρα και τα κανάλια θα ήταν σκουπιδιάρικα) αλλά και εκατοντάδες χιλιάδες θεατές που, δεκαετίες τώρα, πληρώνουν για να τον δουν και να γελάσουν μαζί του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Ακρίτα κάνει λάθος και στον όρο “χλευάζει” gay, υπέρβαρους, γυναίκες, ξένους. Ο σοβαρός όρος θα ήταν “σατιρίζει” επειδή ο “σατιριστής” ευρείας αποδοχής Λαζόπουλος, κοντούς, υπέρβαρους, γυναίκες, ξένους είχε στο εμμονικο και βιτριολικο στόχαστρο του πολλά χρόνια χωρίς τη διορθωτική παρέμβαση κάποιας Ακρίτα.
Ο Σεφερλής έκανε το λάθος να πάρει το “ήθος trash” σοβαρά, ενώ θα έπρεπε να το “χλευάσει” αν πιστεύει ότι η σάτιρα αποδυναμώνει την κατηγορία. Και έκανε επίσης το λάθος να καταξιώσει τον χαρακτηρισμό, κάνοντας μήνυση. Πιστεύω ότι ο Σεφερλής ειναι μοναδικός στο είδος one man show που ο ίδιος δημιούργησε και οτι η Ακρίτα ειναι μια κοφτερή, σαφής και ενίοτε περιπαικτική πέννα με κατά κανόνα καθαρή ματιά. Θεωρώ επίσης τον χαρακτηρισμό “τελευταίος των μεγάλων” του Γεωργουσόπουλου ως στοργική υπερβολή.
Τέλος, παιδάκια, κοιταχτείτε στα μάτια από κοντά (οι αποστάσεις υπερμεγεθύνουν τα μελανά σημεία,) ανταλλάξτε δυο θυμωμένες κουβέντες και μετά, άντε, βγείτε στην αυλή να παίξετε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ