Άφωνοι έμειναν οι ασθενείς του νοσοκομείου Βόλου, όταν την ώρα του γεύματος,τους σερβιρίστηκε μαζί με τη
σούπα… πιρούνι! Οι νοσηλευόμενοι, όταν αντιλήφθηκαν ότι δεν υπήρχε κουτάλι, ένιωσαν κυριολεκτικά ότι οι υπεύθυνοι του νοσοκομείου…παίζουν με τον πόνο τους!
Ο διοικητής του νοσοκομείου κύριος Ζαχαρόπουλος, μίλησε στο TLIFE για το “ατυχές” περιστατικό. “Σε κάποιους ασθενείς, γιατί σούπα δεν τρώνε όλοι, εδώσαν πιρούνια γιατί το αντίστοιχο τμήμα διατροφής δεν είχε φροντίσει να ενημερώσει κανέναν για την έλλειψη κι έτσι αιφνιδιάστηκαν οι πάντες”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο κύριος Ζαχαρόπουλος χαρακτήρισε την έλλειψη στα κουτάλια, ως “αμέλεια” της ημέρας. “Ήταν αμέλεια του τμήματος. Υπήρχε μια παραγγελία που δεν την παρακολούθησαν, την άφησαν στην τύχη της… Το σοβαρότερο θέμα δεν ήταν απλά το επεισόδιο, αλλά η αμέλεια του τμήματος να ενημερώσει τις αντίστοιχες υπηρεσίες, ώστε να μην υπάρχει έλλειψη. Υποχρεώθηκα να κάνω αυστηρές συστάσεις”, εξηγεί ο κ. Ζαχαρόπουλος.
Ο Διοικητής του νοσοκομείου πληροφορήθηκε για το γεγονός, όχι από τους εργαζόμενους του νοσοκομείου, αλλά από…
δημοσίευμα, ενώ συμπληρώνει πως το πρόβλημα λύθηκε και πως ο ίδιος υποχρεώθηκε να κάνει αυστηρές συστάσεις αλλά και να χρησιμοποιήσει “σκληρά” λόγια στους υπαλλήλους του νοσοκομείου!
“Είναι αδιαφορία κάποιων εργαζομένων σε ένα συγκεκριμένο τμήμα. Έπρεπε να “τα ακούσουν” και “τα άκουσαν” γιατί αυτό το πράγμα αφενός δημιούργησε πρόβλημα, έστω και σε αυτούς τους λίγους ασθενείς, και αφετέρου έπληξε το κύρος του νοσοκομείου. Αν είναι δυνατόν, έστω και σε λίγους ασθενείς να σερβίρουν τη σούπα χωρίς κουτάλι!”, δηλώνει αγανακτισμένος ο Διοικητής.
Απ’ ότι φαίνεται οι ασθενείς του νοσοκομείου έπρεπε εκτός από τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν, να υποστούν κι επιπλέον ταλαιπωρία για να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Όπως ισχυρίζεται, ο κ. Ζαχαρόπουλος έχει φροντίσει για να μην επαναληφθεί κάτι παρόμοιο. “Μάλιστα, αφαίρεσα την συγκεκριμένη αρμοδιότητα από το τμήμα, το οποιο επανειλειμμένως δημιουργεί τέτοιου είδους προβλήματα”, αναφέρει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ