“Να ‘μαστε πάλι εδώ Ανδρέα” στον καναπέ της εκπομπής “Αξίζει να το δεις”!
Μπορεί φέτος να απέχει από τα τηλεοπτικά δρώμενα, ωστόσο ο Ανδρέας Μικρούτσικος παραμένει ένας άνθρωπος που γνωρίζει πάρα πολύ καλά όλα όσα συμβαίνουν γύρω από το χώρο της τηλεόρασης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πρώτο πρόσωπο που σχολιάστηκε από τον παρουσιαστή ήταν η Ευγενία Μανωλίδου.
“Αν είναι συνθέτης, η τηλεόραση της δίνει την ευκαιρία να δείξει την δουλειά της παρά να πηγαίνει από ένα δύσκολο δρόμο που δεν ξέρει. Το ότι χορεύει καλά της δίνει την ευκαιρία να είναι στην εκπομπή, δεν σημαίνει ότι θα γίνει
χορεύτρια. Χορεύει όμως καλά. Είναι θεαματική.
Και στην παρουσίαση, πέρα από αυτό το μύθου του συζύγου πολιτικού, από ένα σημείο και πέρα θα δείξει στο μέλλον.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αυτό το έξυπνο πονηρό μυαλό που υπήρχε στον ΑΝΤ1 που σκέφτηκε το συγκεκριμένο πρόσωπο να βάλει την Ευγενία στην “Στιγμή της αλήθειας”, εκεί παίχτηκε το πράγμα. Αυτό δημιουργούσε μία άμεση βαβούρα – επιτυχία το οποίο το γεύεται ως είδος αμφισβήτησης… Σκέψου να έβγαινε σε talk-show ή σε ένα πρωινό…. Δεν θα της έλεγε κανείς τίποτα. Θα μου πεις, έπρεπε να κάνει την εκπομπή; Τυπικά αν ήθελε να στηρίξει σε επίπεδο αυστηρότητας το σύζυγο της και τις απόψεις της, θα σου έλεγα όχι.”
“Εγκυμονούσε η Ελένη αλλά γεννούσε και το σώμα των τηλεθεατών”.
Το επόμενο πρόσωπο το οποίο σχολιάστηκε από τον Ανδρέα Μικρούτσικο ήταν η Ελένη Μενεγάκη.
” Νομίζω οτι η Ελένη γενικότερα την οικογένεια, το γάμο της, τα παιδιά της, την εγκυμοσύνης της, τις πέρασε στην τηλεόραση… Όταν κάνεις καθημερινή εκπομπή, πρωινή κιόλας.πρέπει να επικοινωνείς… ‘Οτι συμβαίνει να το συζητήσεις με τους τηλεθεατές και μπαίνεις και εσύ ως υποκείμενο και όχι μόνο ως παρουσιαστής.
Ζήσαμε με την Ελένη τη σχέση της με το Γιάννη, το γάμο της, την γέννηση των παιδιών της. Αναπόφευκτο να έρθει ο χωρισμός, αναπόφευκτο και να ασχοληθούν μαζί της.
Εάν ήταν η γυναίκα που παντρεύτηκε σε κάποιο μοναστήρι και το μάθαμε , ή που γέννησε και σταμάτησε να εργάζετε, θα έλεγε κανείς “γιατί κακοποιείτε προσωπικές στιγμές” με τέτοια μεγάλη δημοσιότητα.
Δεν μπορεί να διαμαρτυρηθεί καμία Ελένη και κανένας Γιάννης, γιατί ασχολήθηκαν μαζί τους, όταν λόγω της δουλειάς όλα αυτά δεν μπορούν να κρυφτούν και έχουν περάσει στην σχέση με το τηλεοπτικό κοινό. Ο τηλεθεατής έμαθε να ζει με την οικογένεια Μενεγάκη – Λάτσιο”
“Αυτή η γυναίκα ζει για την τηλεόραση, είναι η τηλεοράση έχει κάνει αυτό το κακό στην ζωή της”
Η επιστροφή της Ρούλας Κορομηλά στην τηλεοράση δεν θα μπορούσε να συζητηθεί από τον Ανδρέα.
“Την ημέρα που βγήκε η Ρούλα είχε ποδοσφαιρικό αγώνα. Κάποια στιγμή με παίρνει μία φίλη μου και μου λέει: “είδες την Ρούλα;”.
Την είδα με το μάτι όχι το τηλεοπτικό, αλλά για να δω αν είναι υγιείς καθώς μου είχαν μεταφέρει πράγματα απίστευτα. Είδα την Ρούλα να ‘ναι καλά στην υγεία της, λίγο γεματούλα αλλά ήταν μια χαρά.
Μου έκανε εντύπωση όταν είχε έρθει πριν αρρωστήσει, στο Dream Show. Είχε έρθει 3-4 ώρες νωρίτερα.
Και όταν κατέβηκα εγώ στο πλατό πέντε λεπτά πριν την έναρξη της εκπομπής, αυτή καθόταν ήδη στα παρασκήνια και κοιτούσε το μόνιτορ. Ρώτησα τους συνεργάτες μου, πόση ώρα είναι εδώ, και μου απάντησαν μίση ώρα.
Μισή ώρα κοιτούσε στο μόνιτορ τον κόσμο, τα πλάνα και διάφορα άλλα, και να σκεφτείς ότι είχε έρθει ως καλεσμένη.
Αυτή η γυναίκα ζει για την τηλεόραση, είναι η τηλεόραση. Έχει κάνει αυτό το κακό στην ζωή της. Η απόλυτη αυτή ταύτιση της με την τηλεόραση θα την κάνει κάποια στιγμή να λογοδοτήσει η Ρούλα στην Ρούλα. Αλλά από την άλλη είναι επαγγελματίας.Εγώ θα την ήθελα διαφορετική, αυτό το λέω με αγάπη”
“Το πιο προχωρημένο είναι να βρίζεις το ίδιο σου το σπίτι.”
Ποια είναι τα όρια της σάτιρας; Ο Ανδρέας Μικρούτσικος ανέπτυξε και αυτό το θέμα φέρνοντας ως παράδειγμα την εκπομπή των Ράδιο Αρβύλα.
“Εδώ είναι το είδος της εκπομπής και μία σάτιρα που δείχνει ότι έχει ελευθερία. Η μεγάλη επιτυχία του Ράδιο Αρβύλα και πριν ως “ΑΜΑΝ” , είναι ότι ήταν στον ΑΝΤ1.και βρίζανε τα πρόσωπα του.
Το πιο προχωρήμενο είναι να βρίζεις το ίδιο σου το σπίτι. Αυτοί το φτάνουν στο όριο της υπερβολής. Είναι το εύκολο χαρτί να πεις εγώ οτι είμαι ανεξάρτητος. Είναι η εύκολη σφραγίδα οτι μιλάω ελεύθερα ανοιχτά.
Μπορεί ορισμένες φορές να διολισθαίνουν σε μία ελευθεριότητα και το αποδεικνύουν με πρόσωπα του ΑΝΤ1 και το φτάνουν στην υπερβολή. Ο Αντ1 δοκιμάστηκε και τα κατάφερε να αντέχει ένα τέτοιο εσωτερικό παιχνίδι.”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ