…Καζάνι που βράζει θυμίζουν αυτή την εποχή όλα τα κανάλια, μιας και οι μαραθώνιες συσκέψεις για την καινούργια τηλεοπτική σεζόν είναι καθημερινό φαινόμενο ! Βλέπετε, μπορεί σε εμάς ο ερχόμενος Οκτώβρης – Νοέμβρης να φαντάζει ακόμα μακρινός, όμως, το ίδιο δεν ισχύει και για τους ανθρώπους της τηλεόρασης.
Οι τηλε-άνθρωποι εδώ και καιρό έχουν σηκώσει μανίκια και έχουν αρχίσει να δουλεύουν την σεζόν 2011-2012. Αυτό είναι κάτι το οποίο συμβαίνει παραδοσιακά κάθε χρόνο τέτοια εποχή, πόσο μάλλον φέτος που λόγω κρίσης έχουν οι πάντες να διαχειριστούν πετσοκομμένους προυπολογισμούς, οι οποίοι απαιτούν έξυπνους, τηλεοπτικούς ελιγμούς, έτσι ώστε τα ιδιωτικά κανάλια να τα καταφέρουν και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ετσι, οι νέες τηλε-στρατηγικές έχουν ξεκινήσει να σχεδιάζονται εδώ και καιρό και αυτό ακριβώς συμβαίνει βεβαίως-βεβαίως και στον ΑΝΤ1. Τι νέα ,λοιπόν, μαθαίνω από το στρατόπεδο του Αμαρουσίου; Πως ενόψει νέας χρονιάς… όλα παίζουν !
Αποτέλεσμα; Μετά το “Ελλάδα έχεις ταλέντο” που πιθανότατα “παγώνει” και θα βγει στον αέρα στο β΄μισό της σεζόν κι ας μην υπάρχουν ακόμα επίσημες δηλώσεις γι ΄αυτό (άλλωστε είναι πολύ νωρίς για τέτοιες τοποθετήσεις, για να μην σας πω ότι συνήθως δεν γίνονται και ποτέ…) , οι Αντεννικοί μελετούν πολύ σοβαρά και σκέφτονται να γυρίσουν την πλάτη και σε δύο ακόμη πολυσυζητημένα προγράμματά τους. Ποια είναι αυτά; Μα ποια άλλα; Το “X-Factor” και το “Next Top Model” !
Ναι, ναι, η νέα τηλεοπτική χρονιά έρχεται και δεν κουβαλά μαζί της ούτε το “Next 3”, ούτε το “X-Factor 4” ! Και αν δεν το πιάσατε το υπονοούμενο, οι άνθρωποι του καναλιού του Αμαρουσίου δεν σκέφτονται να τα βγάλουν τα δύο παραπάνω προγράμματα του χρόνου αργότερα στον αέρα, αλλά σκέφτονται να μην τα βγάλουν καθόλου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βλέπετε, η φετινή τους πορεία ήταν τόσο απογοητευτική στους πίνακες τηλεθέασης, που έχουν κάθε λόγο να πιστεύουν πως ίσως οι τηλεθεατές κουράστηκαν και θέλουν να πάρουν μία διαφορετική τηλεοπτική ανάσα. Μία ανάσα την οποία θα τους την έδινε ένα νέο λαμπερό σόου.
Αυτός είναι ,λοιπόν, και ο λόγος που ήδη τα υψηλόβαθμα στελέχη του ΑΝΤ1, έχουν ξεκινήσει το… σαφάρι, προκειμένου να εντοπίσουν ένα δυνατό πρότζεκτ του… κουτιού, το οποίο να βγάλουν στον αέρα στο πρώτο μισό της σεζόν και να καταφέρουν να κλέψουν την παράσταση και φυσικά και τα πολυπόθητα νούμερα τηλεθέασης της AGB, όπως έχουν κατορθώσει για παράδειγμα, με το “Dancing” !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ