Η προσωπικότητα του Βασίλη Τσιτσάνη, οι χώροι που συνδέθηκαν με τη διαμόρφωση των εμπειριών του αλλά και με την σκληρή εργασία του πάνω στη σύνθεση και το στίχο, συμπυκνώνονται σε ένα οδοιπορικό. Οδηγός, ένας άλλος μεγάλος καλλιτέχνης, ο Γιώργος Νταλάρας. Το πορτρέτο του Τσιτσάνη συστήνεται σαν ένα ταξίδι μέσα στη γεωγραφία της ζωής του συνθέτη, γεωγραφία που ορίζεται με πρώτη συντεταγμένη τα Τρίκαλα και απλώνεται στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, στο σπίτι και το θρυλικό υπόγειο της οδού Αχαρνών, στα ρημαγμένα studio της Κολούμπια, στο Χάραμα, στο άλλο σπίτι και στο άλλο υπόγειο της Γλυφάδας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο “πάνω” κόσμος του Τσιτσάνη πάντα πολύβουος, γεμάτος φίλους, παθιασμένους θαυμαστές, δόξα και δημοσιότητα αντιπαρέρχεται μόνιμα στην αφήγηση τον κάτω κόσμο των μοναστικών σχεδόν υπόγειων χώρων, που σε κάθε σπίτι φρόντιζε να διαμορφώνει για τον εαυτό του. Μια σειρά από πρόσωπα παρεισφρύουν στην αφήγηση για να βοηθήσουν τον θεατή να κατανοήσει το μουσικό εκτόπισμα του Τσιτσάνη.
Πρόσωπα που φωτίζουν επίσης την διαλεκτική του έργου του Τσιτσάνη με το κοινωνικοπολιτικό τοπίο της Ελλάδας μέσα σε ένα διάνυσμα 50 χρόνων: Ο γνωστός μουσικολόγος Λάμπρος Λιάβας, ο μουσικός και μουσικός μελετητής του έργου του Τσιτσάνη, συντάκτης της πρώτης διδακτορικής διατριβής πάνω στον Έλληνα συνθέτη, Νίκος Ορδουλίδης, ο δεξιοτέχνης σολίστας και δάσκαλος του μπουζουκιού Βαγγέλης Τρίγκας, ο συντοπίτης του στιχουργός Κώστας Βίρβος, ο ποιητής Ντίνος Χριστιανόπουλος, ο σκηνοθέτης Κώστας Φέρρης, ο γλύπτης – συγγραφέας Σώτος Αλεξίου και η αγωνίστρια της εθνικής αντίστασης Μαρία Μπέικου εναποθέτουν αποστάγματα εμπειριών, συναισθημάτων και μελετών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ