Όλα είναι έτοιμα… Ναι, είναι όλα έτοιμα για την τηλεοπτική επιστροφή του Λάκη Λαζόπουλου και ένα είναι σίγουρο… Η επιστροφή αυτή θα συζητηθεί… Η επιστροφή αυτή είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο πως δεν θα περάσει αδιάφορη…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο δαιμόνιος Λάκης ετοιμάζεται να κάνει comeback και απ ΄ότι δείχνουν τα τηλε-φαινόμενα, ο ΑΝΤ1 είναι το κανάλι που ανοίγει τις πόρτες του για να τον υποδεχτεί, προσφέροντάς του την ευκαιρία να επιχειρήσει να κάνει και πάλι, ένα νέο κι άκρως δυναμικό ξεκίνημα. Άλλωστε, ο κόσμος περιμένει τον Λάκη… Ο κόσμος έχει ανάγκη το χιούμορ του Λάκη και την βιτριολική του σάτιρα, με τα όποια σωστά της και τα όποια λάθη της…
Σύμφωνα ,λοιπόν, με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές η επιστροφή αυτή του Λάκη στους δέκτες μας προγραμματίζεται για τις αρχές του νέου έτους. Δηλαδή, ο εκνευριστικά ταλαντούχος και ευφυής Λάκης Λαζόπουλος θα είναι εδώ και θα μας κλείσει πονηρά το μάτι από τις αρχές του Φλεβάρη του ΄18 και πιο συγκεκριμένα ακούγεται πως η πρεμιέρα του θα γίνει την Τρίτη 6 Φλεβάρη, ξέρεις λατρεμένη, για να γίνει και πάλι… της Τρίτης, γιατί κάποιες τηλεοπτικές συνήθειες αντέχουν στο χρόνο.
Μάλιστα, – σύμφωνα πάντα με τις αποκλειστικές μου πληροφορίες -, ο πιο πιθανός τίτλος της εκπομπής είναι… “Αι Σιχτίρ”, από τον οποίο και μόνο μπορούμε να φανταστούμε επ΄ ακριβώς το περιεχόμενο της και την τηλεοπτική λογική πάνω στην οποία θα κινηθεί.
Αρχικά Λάκης και ΑΝΤ1, έχουν αποφασίσει να συνεργαστούν, έτσι ώστε από τον Φλεβάρη μέχρι και τον Ιούνιο να βγουν στον αέρα τουλάχιστον οκτώ τηλεοπτικές εκπομπές.
Οκτώ εκπομπές τις οποίες ναι το ομολογώ αδημονώ να παρακολουθήσω… Αδημονώ να παρακολουθήσω το one man show του Λάκη, γιατί οι ταλαχτούχοι και ευφυείς λείπουν από το τηλεοπτικό προσκήνιο και αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που προσωπικά τους συγχωρώ και τα όποια τηλεοπτικά φάουλ, τις τηλε-εμμονές, τα τηλε-μανιφέστο του παρελθόντος.
Δεν τα ξεχνώ, απλά τα προσπερνώ, γιατί ένα είναι σίγουρο… Η ελληνική τηλεόραση έχει ανάγκη το χιούμορ, την σάτιρα, την ευφυία, το πνεύμα, το λόγο του Λάκη Λαζόπουλου… Ένας λόγος που μπορεί να αφυπνίσει τηλεοπτικές (και όχι μόνο…) συνειδήσεις!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ