Site icon TLIFE

Οι “Άγριες Μέλισσες” κυριαρχούν στη βραδινή ζώνη – Υψηλές πτήσεις για το “The 2night Show”

Τη φετινή σεζόν ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Τα προγράμματα στην prime time και στη late night ζώνη είναι πολλά και όλα διεκδικούν την πρωτιά. Μυθοπλασία, reality, talk shows. Tι επέλεξαν να δουν το βράδυ της Τετάρτης οι τηλεθεατές; 

Οι “Άγριες Μέλισσες” κέρδισαν για μία ακόμη φορά την προτίμηση του κοινού αφού σημείωσαν 30,2% στο γενικό σύνολο και 30,6% στο νεανικό (σύμφωνα με τα μη καθαρά νούμερα). To ριάλιτι του Alpha “The Βachelor” έγραψε στους πίνακες τηλεθέασης 12% στο γενικό κοινό και 14% στο νεανικό. Το “Big Brother” 15,4% και 17% αντίστοιχα. 

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στο “The 2night show” φιλοξένησε τον Τάσο Χαλκιά, την Κρυσταλλία και τον πρώην πορνοστάρ, Κenzo και σημείωσε 17,6% στο γενικό σύνολο και 18,1% στο δυναμικό κοινό.

Πρεμιέρα έκανε και η εκπομπή του Τάκη Χατζή, “DIRECT” με καλεσμένους τον Άδωνι Γεωργιάδη και τον Λάκη Γαβαλά. Οι ενδιαφέρουσες λεκτικές μονομαχίες τους σημείωσαν 10,9% στο σύνολο και 10% στο δυναμικό κοινό. 

ΔΥΝΑΜΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες 30,6%
The 2night show 18,1%
Big Brother 17
The Bachelor 14%
Direct 10%

ΓΕΝΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες 30,2%
The 2night show 17,6%
Big Brother 15,4%
The Bachelor 12%
Direct 10,9%

© 2024 tlife.gr