Με… διπλό καθημερινό χτύπημα σχεδιάζει ο ΑΝΤ1 να πέσει από Οκτώβρη στην μάχη για την τηλεθέαση. Ετσι, εκτός από το “Μπρούσκο” που κατάφερε φέτος να κλέψει τις εντυπώσεις και φυσικά και τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης και να πάρει το πολυπόθητο εισιτήριο και για του χρόνου, οι Αντεννικοί έχουν στα σκαριά ακόμα μία σειρά του κουτιού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μία σειρά η οποία όπως ήδη σου είπα θα μεταδίδεται σε καθημερινή βάση και με την οποία το κανάλι στοχεύει πάρα πολύ στα δυναμικά κοινά, δηλαδή, στα κοινά από 15-44 ετών – αλλά και όχι μόνο – μιας και αυτά τα κοινά είναι τα κοινά που λατρεύει η διαφημιστιή αγορά και στην τηλεόραση το μόνο πράγμα που έχει σημασία πρωτίστως είναι το τι λένε οι διαφημιστές.
Μάλιστα, το κανάλι για να μπορέσει να πιάσει το συγκεκριμένο ηλιακό γκρουπ, η σειρά που σχεδιάζει είναι άκρως νεανική. Ο τίτλος; Οι “Απόφοιτοι” (τουλάχιστον για την ώρα αυτός είναι ο τίτλος που ακούγεται) και βασίζεται σε ξένο φορμάτ και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα της αργεντίνικης τηλεόρασης, «Graduados», το οποίο και μεταφράζεται οι «Απόφοιτοι».
Την μεταφορά της σειράς αλά ελληνικά έχει αναλάβει ο έμπειρος και με πάρα πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του Βασίλης Θωμόπουλος, ο οποίος αυτή την εποχή δουλεύει με εντατικούς ρυθμούς γι ΄αυτό το νέο τηλεοπτικό εγχείρημα του ΑΝΤ1.
Πιο συγκεκριμένα αυτή η περίοδος που διανύουμε, είναι η περίοδος που όλοι στο κανάλι και στην εταιρία παραγωγής ασχολούνται με την στελέχωση του καστ και ανάμεσα στα πρώτα ονόματα που έχουν ακουστεί προς τα έξω και βρίσκονται σε συζητήσεις είναι: Μαριάννα Τουμασάτου, Μάριος Αθανασίου, Κρατερός Κατσούλης, Τάσος Κωστής και Δημήτρης Μαυρόπουλος.
Σύμφωνα με το βασικό στόρι, τέσσερις συμμαθητές που έχουν αποφοιτήσει στα τέλη της δεκαετίας του ’80 συναντιούνται στα 40 τους και βλέπουν τις ζωές τους να ανατρέπονται μέσα από μία σειρά αποκαλύψεων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ