Πολύ σκληρές δίαιτες, δοκιμαστικά μπροστά στο φακό και μερικές φορές μπότοξ… Οι αστέρες του κινηματογράφου είναι ίσως πιο προικισμένοι γενετικά σε σχέση με τους κοινούς θνητούς, αλλά τους χρειάζονται εβδομάδες προετοιμασίας, ένα τάγμα επαγγελματιών και ένας κολοσσιαίος προϋπολογισμός για να λάμψουν πάνω στο κόκκινο χαλί των Oscars 2016.
Λίγο πριν την λαμπερή βραδιά της 88ης απονομή των βραβείων όλοι βρίσκονται σε πυρετώδεις προετοιμασίες. Το TLIFE θα σου μεταδώσει ζωντανά την Κυριακή όλα όσα γίνονται στο Dolby Theatre. Μείνε συντονισμένη για να μάθεις τους μεγάλους νικητές, την αντίδραση όσων “έχασαν”, τα ευτράπελα αλλά και όσα γίνονται στα παρασκήνια της μεγάλης γιορτής του κινηματογράφου. Μέχρι τότε, ας δούμε αναλυτικά τον αγώνα δρόμου των stars…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ φόρεμα
Η εμφάνιση με ΤΟ φόρεμα κατά τη διάρκεια μιας από τις πιο προβεβλημένες βραδιές της χρονιάς μπορεί να ενισχύσει την εικόνα και την καριέρα. Το βραδινό φόρεμα που σχεδιάστηκε ειδικά από τον οίκο Prada για την Λουπίτα Νιόνγκο για τη βραδιά των Όσκαρ του 2014, χάρη στη βοήθεια της στυλίστριας της ηθοποιού, της Μικαέλα Ερλανγκερ, την ανέδειξε σε ίνδαλμα της μόδας, ανοίγοντάς της τον δρόμο για μεγάλα διαφημιστικά συμβόλαια. Αντίθετα, μια λάθος “μόδα” μπορεί να κάνει περίγελο στο Διαδίκτυο μια προσκεκλημένη στην τελετή απονομής.
Η καμπάνια για την περίοδο των βραβείων του Χόλιγουντ σημαίνει εμφανίσεις στην τηλεόραση και σε προβολές ταινιών, και ούτε λόγος να γίνεται για απουσία από γκαλά ή επίσημες εκδηλώσεις. “Αυτό σημαίνει περισσότερα από είκοσι φορέματα”, δηλώνει η Πέτρα Φλάνερι, στυλίστρια των Ντέιζι Ρίντλεϊ, Κλερ Ντέινς, ‘Ειμι Ανταμς που συγκαταλέγονται στις πελάτισσές της. Σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς κοιτάζει τις κολεξιόν των σχεδιαστών έχοντας πάντα στο μυαλό της: “Ω! αυτό το φόρεμα θα ήταν ωραίο για την τάδε πελάτισσα”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Για το κόκκινο χαλί, “σιγουρεύομαι ότι το ρούχο θα φανεί ωραία στη φωτογραφία, δεν αρκεί να νιώθεις ωραία φορώντας το”, σημειώνει η Πένι Λόβελ, η οποία έχει συνεργαστεί με τη Ρόουζ Μπερν και την Τέιλορ Σίλινγκ. Για έναν σχεδιαστή που οραματίζεται το ιδανικό φόρεμα “είναι καλύτερα να το ετοιμάζει από τον Νοέμβριο”, και να υπολογίσει δύο έως τέσσερις πρόβες ώστε το ρούχο να πέσει τέλεια, προσθέτει. Η Λόβελ μιλά για το υπέροχο κίτρινο βραδινό φόρεμα του Τζον Γκαλιάνο για τον οίκο Ντιόρ που φορούσε η Νικόλ Κίντμαν το 1997, λέγοντας ότι ήταν ένα από τα πιο μυθικά στα χρονικά των Οσκαρ.
Φορέματα και κοσμήματα είναι δανεικά, οι βασίλισσες μιας νύχτας επιστρέφουν τα στολίδια τους μόλις σβήσουν οι προβολείς. Οι αμοιβές για τους στυλίστες των σταρ μένουν επιμελώς κρυφές, αλλά σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό People, κυμαίνονται από 1.500 έως 6.000 δολάρια ημερησίως.
Κορμί θεάς
Για να έχουν μια ονειρική σιλουέτα την ημέρα αυτή, οι κινηματογραφικοί αστέρες περνούν από μια ιδιαίτερα ελεγχόμενη διατροφή σε μια αυστηρότατη δίαιτα. Έξι εβδομάδες πριν, “πρέπει να αφήσουν στην άκρη τα άμυλα, να μειώσουν τις ποσότητες, να τρέφονται με πρωτεΐνες και λαχανικά. Σαλάτα κοτόπουλο, σολομό με σπαράγγια, κλπ. συνιστά η γυμνάστρια Βάλερι Γουότερς η οποία είχε αναλάβει την σωματική άσκηση κυρίως της Τζένιφερ Γκάρνερ. Αλκοόλ και επιδόρπια φυσικά απαγορεύονται. Οι αστέρες ξέρουν ότι θα φωτογραφηθούν από κάθε οπτική γωνία και οι γυμναστές τους είναι αδιάλλακτοι. “Θέλω να τις βλέπω να ιδρώνουν, να τους κόβεται η ανάσα”, δηλώνει.
Οι περισσότεροι σταρ γυμνάζονται όλη τη χρονιά, αλλά η γυμνάστρια θυμάται την Κόρτνεϊ Λαβ που την επισκέφθηκε όταν ήταν υποψήφια στις Χρυσές Σφαίρες. “Ουδέποτε είχε κάνει γυμναστική, είχαμε τρεις εβδομάδες. Στο τέλος, η Κόρτνεϊ ήταν εκθαμβωτική”, δήλωσε η Γουότερς η οποία αμείβεται με 250 έως 350 δολάρια την ώρα.
Κυνήγι ρυτίδων
Ούτε λόγος να σταθεί πρωταγωνίστρια μπροστά στο κόκκινο χαλί έχοντας κάνει λίφτινγκ ή προσθετική στήθους που αφήνει αιματώματα και μώλωπες για βδομάδες. Οι αστέρες περιορίζονται σε ελαφρές αισθητικές θεραπείες: ενέσεις για πλούσια χείλη, για την κάλυψη των ρυτίδων ή μπότοξ. “Τις θέλω να δείχνουν νέες και φρέσκες, χωρίς να έχουν υποβληθεί σε υπερβολές ώστε να μπορούν να χαμογελούν και να μην φαίνονται πρησμένες”, δηλώνει ο πλαστικός χειρουργός Ασκάν Γαβαμί, στο ιατρείο του οποίου είχε πάει και η τραγουδίστρια ‘Ιγκι Αζαλέα. Μία ένεση κοστίζει από 500 έως 2.000 δολάρια.
Βελούδινο δέρμα έναντι οποιασδήποτε τιμής
Εκτός από τα ενδεχόμενα χημικά πίλινγκ για λαμπερή επιδερμίδα την ημέρα εκείνη, τους αστέρες αναλαμβάνουν έμπειρα χέρια για απολέπιση, τόνωση, μασάζ. Το σαλόνι αισθητικής της Τρέισι Μάρτιν έχει ειδικό τμήμα “Red Carpet facial” για περιποίηση προσώπου για κόκκινο χαλί (αντί σχεδόν 600 δολαρίων), από το οποίο έχουν περάσει οι Κέιτ Γουίνσλετ και Σούζαν Σάραντον. Το Όσκαρ της εκκεντρικής θεραπείας πηγαίνει, σύμφωνα με τον Τύπο για τις διασημότητες, στη Μίλα Κούνιτς η οποία έκανε περιποίηση προσώπου με θεραπεία από πολύτιμους λίθους για τις Χρυσές Σφαίρες το 2011 και πλήρωσε 7.000 δολάρια.
Μαγικό πινέλο και πούδρες
“Μια καμπάνια για τα Όσκαρ έχει διάρκεια, όπως μια καμπάνια για τις προεδρικές εκλογές”, εξήγησε στο Γαλλικό Πρακτορείο η μακιγιέζ Σαμπρίνα Μπεντράνι, η οποία έχει συνεργαστεί με τις Φελίσιτι Τζόουνς και Τζούλιαν Μουρ. Πριν από κάθε εμφάνιση, ο μακιγιέρ είναι εκεί για τις τελευταίες πινελιές, να καλύψει μαύρους κύκλους ή σημάδια της πελάτισσας, να της βάλει πούδρα, σκιά στα μάτια, ρουζ, κραγιόν. Ο συγγραφέας και βραβευμένος με Emmy στυλίστας Ντέιβιντ Ζίλα δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι μακιγιέρ και κομμωτές διασημοτήτων αμείβονται με 1.500 έως 4.000 δολάρια την ημέρα (εκτός αν μια μεγάλη εταιρία είναι χορηγός για τα πάντα): “η δημιουργία της αίγλης του Χόλιγουντ δεν είναι έργο ενός και μόνο ανθρώπου. Εκτός από τους στυλίστες, του ατζέντηδες, τους μάνατζερ, τις μητέρες και τους καλύτερους φίλους, ακόμη και τα στελέχη κινηματογραφικών στούντιο δίνουν τη γνώμη τους”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ