Από την άλλη, το γεγονός ότι πλέον βγήκε εκτός μάχης το Alter φαίνεται να μην επηρέασε την τηλεθέαση των άλλων καναλιών, Star, ΝΕΤ, Σκάι, τα οποία διατήρησαν τα ποσοστά τους σταθερά. Σταθερότητα εμφανίζουν και τα ηλικιακά γκρουπ των τηλεθεατών καθώς όσο αυξάνονται τα χρόνια αυξάνεται ανάλογα και η τηλεθέαση. Για παράδειγμα, το 2011 τηλεόραση παρακολούθησε το 62,5% των ηλικιών 65+, ποσοστό που προσγειώνεται στο 38,3% όταν πρόκειται για τηλεθεατές του 15-44, γεγονός που μεταφράζεται σε «όσο μεγαλώνουμε τόσο περισσότερη παρέα μάς κάνει η τηλεόραση».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παρακολουθώντας προσεκτικά την εξέλιξη της σεζόν, και όχι της χρονιάς, ανά τρίμηνο το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι, με μοναδική εξαίρεση τον Alpha, σε όλα τα άλλα κανάλια οι τηλεθεατές από την αρχή ως σήμερα έχουν ελαφρώς αυξηθεί, κάτι που ενισχύεται και από την εικόνα που παρουσιάζει η δημοφιλέστερη ζώνη της ημέρας, το prime time. Η ψυχαγωγία άλλωστε πάντα κερδίζει τη μερίδα του λέοντος σε όλα τα ηλικιακά γκρουπ, κάτι που ενισχύεται και από το γεγονός ότι ακόμη και εκπομπές οι οποίες δεν προβάλλονται στο prime time καταφέρνουν να σημειώσουν πολύ υψηλά ποσοστά.
Πρώτη και καλύτερη στον πίνακα είναι οι «Κηπουροί του Mega» με 22,7% και 18,1% στο 15-44, ακολουθούν οι «Γλυκές αλχημείες» με 21,5% και το ίδιο ποσοστό στα νεανικά κοινά, το «Ολα για την υγεία mou» που σημείωσε 20,1% και 15,3% αντίστοιχα καθώς και το «Παρέα στην κουζίνα» με 16,8% στο σύνολο και 17% στους νέους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πηγή : Βήμα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ