Οικογενειακή έξοδο στο θέατρο έκανε το μεσημέρι της Κυριακής ο Πέτρος Μπούτος. Το στέλεχος του ΑΝΤ1 μαζί με την σύζυγό του, Έρση Ξενάκη και τα παιδιά τους παρακολούθησαν την παράσταση “Η τελευταία μαύρη γάτα” στο Θέατρο Χορν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το διεθνές μπεστ σέλερ του Ευγένιου Τριβιζά, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο θέατρο, σε σκηνική προσαρμογή Βένιας Σταματιάδη (με τη συνεργασία του ίδιου του συγγραφέα) και σκηνοθεσία Kώστα Γάκη, Αθηνάς Μουστάκα, Κωνσταντίνου Μπιμπή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ανάμεσα στους θεατές φυσικά ήταν και ο αγαπημένος παραμυθάς, ο οποίος παραχώρησε μία αποκλειστική συνέντευξη στο TLIFE. ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να διαβάσεις τη συνέντευξη
Λίγα λόγια για το έργο
Σε ένα νησί μια μυστική αδελφότητα προληπτικών είναι αποφασισμένη να εξοντώσει όλες τις μαύρες γάτες για να απαλλάξει τον τόπο από τη μάστιγα της γρουσουζιάς. Σχεδόν πετυχαίνει τον σκοπό της. Μία μόνο γάτα απομένει ζωντανή. Μία γάτα που γνωρίζει ένα φοβερό μυστικό. Οι διώκτες της είναι αποφασισμένοι να τη βρουν, να την παγιδέψουν και να την εξοντώσουν. Είναι αδίστακτοι! Είναι οργανωμένοι! Είναι ανελέητοι! Αλλά και η τελευταία μαύρη γάτα δεν πάει πίσω! Είναι πολυμήχανη! Είναι ευέλικτη! Είναι εφτάψυχη! Μια συναρπαστική περιπέτεια από τον αγαπημένο σε μικρούς και μεγάλους ποιητή παραμυθιών που συνδυάζει τον λυρισμό με το χιούμορ, τη συγκίνηση με το μυστήριο, την απόγνωση με την ελπίδα!
«Η τελευταία μαύρη γάτα» έχει χαρακτηρισθεί ως ένα δριμύ «κατηγορώ» ενάντια στον ρατσισμό, την προκατάληψη, τη δεισιδαιμονία και τον φασισμό που οδηγεί τελικά στη γενοκτονία. Τι πιο επίκαιρο, πιο σημερινό, πιο διαχρονικό από ένα τέτοιο παραμύθι;
Ο Ευγένιος Τριβιζάς αποκαλύπτει στα παιδιά τις βαθιές ρίζες του ρατσισμού, τους αναλύει τα πραγματικά αίτια, καταδεικνύει τα πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα τα οποία εξυπηρετεί, κι όλα αυτά μέσα από μια γοητευτική, διασκεδαστική και συναρπαστική περιπέτεια. Δε μένει στην επιφάνεια, δε μιλάει απλοϊκά. Επιστρατεύει χιούμορ, φαντασία, ευαισθησία, συναίσθημα και μέθεξη για να μας μυήσει στα αίτια του καταστροφικού αυτού φαινομένου που τα τελευταία χρόνια, ίσως περισσότερο από ποτέ, μαστίζει την ελληνική και όχι μόνον, κοινωνία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ