“Η κρίση θέλει καλοπέραση” λέει ο λαός μας, και πολλοί επιχειρηματίες κέντρων αναψυχής κάνουν ό,τι μπορούν για να μην περιορίσουν οι Έλληνες τις εξόδους τους για τον καθιερωμένο καφέ!
Ακόμη και μεγάλοι όμιλοι στο χώρο της εστίασης , βλέποντας την κρίση να.. ζυγώνει, παίρνουν τα κατάλληλα μέτρα προς όφελος των καταναλωτών και φυσικά των εσόδων τους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Όμιλος Σταθοκωστόπουλου που έχει στην ιδιοκτησία του πολλά μαγαζιά όπως τα Ostria, Νοτος, Vive Mar, Εν Πλω, Lis, Τερίνα, Διογένης, ανακοίνωσε την μείωση τιμών στα κέντρα του. “Οι οικονομικές εξελίξεις της εποχής μας, ο σεβασμός προς τους πελάτες του ομίλου και η βελτίωση της φήμης της χώρας μας για ποιοτικές υπηρεσίες στο χώρο της εστίασης και τις διασκέδασης σε σχέση με τις τιμές, καθώς όπως γνωρίζετε πολλά καταστήματα του ομίλου δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές”, δήλωσε στο TL!fe ο κ.Βλάσης Σταθoκωστόπουλος, Πρόεδρος V.S. Hospitality Group.
Επίσης, ο κύριος Σταθοκωστόπουλος θεωρεί πως η μείωση των τιμών είναι απαραίτητη, ενώ επισήμανε την ανάγκη μείωσης των τιμών σε πρώτες ύλες και δαπάνες εταιρειών ΔΕΚΟ, προκειμένου να είναι δυνατή κι άλλη μείωση τιμών. “Θέλουμε να συνεχίσει ο Έλληνας καταναλωτής να απολαμβάνει τον καφέ του στα πιο όμορφα σημεία της Αθήνας χωρίς να επιβαρύνεται οικονομικά. Η μείωση τιμών βοηθάει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την κατανάλωση”, συμπλήρωσε.
Πιες καφέ, και διώξε την κρίση!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στη λογική των χαμηλών τιμών, προσανατολίζονται και οι νέοι επιχειρηματίες, που τολμούν αυτή την περίοδο και επενδύουν σε κέντρα αναψυχής.
Ο κύριος Νίκος Ισπανόπουλος είναι ένας εκ των ιδιοκτητών του cafe – bar “Delusion”, στο Παλαιό Φάληρο. Παρά την κρίση, αποφάσισε να ανοίξει το μαγαζί του πριν από δυο μήνες. Ο ίδιος δηλώνει στο TL!fe: “Από την αρχή που ξεκινήσαμε οι τιμές είναι οι πιο φθηνές της περιοχής. Ο freddo espresso και ο freddo cappuccino στοιχίζει 3,80, ο φραπέ 2,80 και ο ελληνικός 1,80. Το να έχει μια νέα εταιρία χαμηλές τιμές, είναι το βασικότερο πράγμα. Τις χαμηλότερες τιμές δεν τις έβαλα σκεπτόμενος την κρίση. Θα το έκανα έτσι και αλλιώς”.
Ο κύριος Βίκτωρας Δαλιάνης, ένας εκ των ιδιοκτητών του cafe “Caprice” στο Παγκράτι, δηλώνει πως θα προβεί κι αυτός σε μειώσεις τιμών από τα μέσα Σεπτέμβρη. Σε πρώτη φάση θα μειώσει την τιμή του ποτού, ενώ ανάλογα με την ζήτηση, θα προβεί και σε μείωση τιμών στους καφέδες.“Πρέπει να κάνουμε κι εμείς κάτι προκειμένου να βγει ο κόσμος έξω. Είναι λογικό. Όλοι κοιτάμε να μειώσουμε κάτι”.
Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης του καφέ “Feather” στη Νέα Σμύρνη Γιάννης Δημόπουλος, διατηρεί στο κατάστημά του τις τιμές εδώ και 3 χρόνια ίδιες. Δηλαδή, το freddo cappucino και το φραπέ 4 ευρώ, ενώ το freddo espresso 3,80. O ίδιος υποστηρίζει πως άλλοι ιδιοκτήτες μπορεί να ρίχνουν τις τιμές των προ’ι’όντων τους, όμως περιορίζουν τη δόση του καφέ και φυσικά, δεν σερβίρουν σε μεγάλα ποτήρια τον καφέ! Ο ίδιος συνεχίζει τη σωστή και μεγάλη ποσότητα.
Πιες καφέ… και κέρδισε ένα αυτοκίνητο!
Ο ιδιοκτήτης των καταστημάτων “Undici” στον Άλιμο, “Cactus” και “On stage” στο Παλαιο Φάληρο, Δημήτρης Μητρέλος αποφάσισε εδώ και 4 χρόνια να παγώσει τις τιμές των προιόντων του αλλά και να ευχαριστήσει τους πελάτες του, κληρώνοντας ένα αμάξι!
Σχετικά με το “πάγωμα” των τιμών ο Δημήτρης Μητρέλος αναφέρει: “Δεν το έκανα επειδή έβλεπα την κρίση να έρχεται. Θεωρούσα πως οι τιμές πρέπει μα είναι τίμιες προς τον καταναλωτή. Το έκανα δηλαδή για να αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου, ότι δεν κλέβω τον άλλο”.
Παράλληλα, εδώ και ένα χρόνο περίπου έχει δημιουργήσει ένα “club μελών”, το οποίο αριθμεί σήμερα περίπου 3000 μέλη. Τα άτομα που έχουν την ειδική κάρτα, έχουν την ευκαρία να απολαμβάνουν ειδικές τιμές. “Όσο περισσότερο έρχεται κάποιος στα μαγαζιά, τόσο περισσότερο κατεβαίνει -κατά κάποιο τρόπο- η τιμή του καφέ. Εφόσων είναι άτομα που με τιμούν με την παρουσία τους συχνά, τους το ανταποδίδω με όποιον τρόπο μπορώ”, δήλωσε στο TL!fe.
Φυσικά, για να πάρει κάποιος την κάρτα μέλους, πρέπει να είναι ένας ενεργός πελάτης, κάτι που κρίνουν τα άτομα που δουλεύουν. Τα προνόμια που απολαμβάνουν τα μέλη, εκτός από τις χαμηλές τιμές, περιλαμβάνουν και δώρα, όπως αμάξια! “Κάθε πελάτης που έρχεται συχνά στο μαγαζί, έχει αυτά τα ευεργετήματα και κάθε τόσο αλλάζουν. Τώρα θα κληρώσω ένα αυτοκίνητο. Νομίζω είναι δίκαιο. Ύστερα από ένα χρόνο καλής συνεργασίας, θα μπουν στην κληρωίδα! Ανάλογα με το πόσες φορές έχει έρθει κάποιος στο μαγαζί, έχει ας πούμε και τόσους λαχνούς!”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ