Δευτέρα χθες, η μέρα του πιο έντονου και σκληρού ανταγωνισμού των καναλιών στην μάχη του prime time… Η μέρα που όλα τα κανάλια κατεβάζουν τα πιο δυνατά χαρτιά τους, παλεύοντας για τα… μάτια της AGB ! Και αυτό που σας λέω είναι τηλεοπτικό γεγονός και τηλεοπτική στρατηγική χρόνων…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βέβαια, φέτος λόγω της παρουσίας της “Ζωής της άλλης”, αλλά και του “Νησιού” στο prime time του Mega την πρώτη μέρα της εβδομάδας, όλα τα υπόλοιπα κανάλια έχουν πια παραδώσει τα όπλα και μοιραία και ολόκληρο το βράδυ της Δευτέρας στο Μεγάλο Κανάλι, χωρίς καν να προσπαθούν να το ανταγωνιστούν.
Συμπέρασμα; Ακόμα μία Δευτέρα ήταν μία Megaλη Δευτέρα για το κανάλι της οδού Μεσογείων που σάρωσε κα-νο-νι-κό-τα-τα, ενώ για όλα τα υπόλοιπα κανάλια ; Και αυτή η Δευτέρα ήταν μία… πένθημη Μεγάλη Δευτέρα ! Μάλιστα χθες, είχαμε και την πρεμιέρα του πολυσυζητημένου real-life προγράμματος του ΑΝΤ1, “Μην το πεις στην νύφη”, όπου με τέτοιες επιδόσεις που σημείωσε, πραγματικά ας τις κρατήσουμε μεταξύ μας και ας μην τις πούμε στις νύφες του ΑΝΤ1 !
Πως μοιράστηκε χθες η πίτα της τηλεθέασης στο prime time ;
Στην ζώνη από τις 9.00 μέχρι και τις 10.00, εννοείται πως σάρωσε η “Ζωή της άλλης” με 45,2%, ενώ το “Μην το πεις στην νύφη” έκανε μόλις και μετά βίας 13,4% και η ξένη ταινία του Alpha 6,4%.
Στην ζώνη από τις 10.00 μέχρι και τις 11.00, το “Νησί” βύθισε τον ανταγωνισμό σημειώνοντας 48,0%, η επανάληψη του “Wipe Out” 10,7%, με την ταινία του Alpha να πέφτει ακόμα χαμηλότερα με 4,4%.
Τέλος , στην ζώνη 11.00 με 12.00, οι τηλεθεατές γύρισαν να δουν “Ράδιο Αρβύλα” με 31,7%, η “Ανατροπή” στάθηκε στο 19,3% και η επανάληψη των “Οικογενειακών Ιστορίων” 10,6% !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ