Το γυναικείο στήθος από την αρχαιότητα ακόμη υπήρξε ένα από τα κυρίαρχα σύμβολα της ιερότητας. Στην Αναγέννηση απέκτησε ερωτική διάσταση, ενώ το απελευθερωμένο στήθος τη δεκαετία του 1960 συνδέθηκε με τον αγώνα για τα δικαιώματα των γυναικών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σήμερα αποτελεί ίσως το ισχυρότερο brand name των διαφημιστικών εταιριών ωστόσο περισσότερες από το 40% των γυναικών παγκοσμίως, ανεξαρτήτως ηλικίας, δεν είναι ικανοποιημένες από την εμφάνιση του στήθους τους, σύμφωνα με στατιστικές μελέτες!
Διάβασε περισσότερα στο iatropedia.gr
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ