Μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο νέο τηλεοπτικό spot που προοριζόταν για το φετινό Super Bowl έκανε η Scarlett Johansson, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγιζε. Το spot που πρωταγωνιστεί “κόπηκε”, καθώς προσπαθούσε να παραβεί τους αυστηρούς κανόνες του Fox.
Ο λόγος για τη διαφήμιση της εταιρείας αναψυκτικών Soda Stream -της οποίας το νέο πρόσωπο είναι η σέξυ ηθοποιός- που δημιουργήθηκε για να προβληθεί στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Αμερικής που θα μονοπωλήσει το τηλεοπτικό ενδιαφέρον.
To spot, όμως, κρίθηκε ακατάλληλο για το αθλητικό γεγονός και βγήκε εκτός διοργάνωσης. Και μπορεί κάποιοι να βιάστηκαν να πουν ότι ο λόγος είναι πως έχει κάποια προκλητικά στοιχεία, όπως η σέξυ φωνή και η μουσικά, αλλά ο λόγος είναι άλλος. Στο τέλος της διαφήμισης η Scarlett λέει “Sorry Coke and Pepsi” και αυτό αυτομάτως το έκανε να θεωρηθεί από τους διοργανωτές ως αντιδεοντολογικά ανταγωνιστικό προϊόν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Την ίδια στιγμή πάντως υπάρχει και η εκδοχή ότι η εταιρεία που έβγαλε το spot ήξερε πως θα προκαλέσει με αυτόν τον τρόπο και πως θα γίνει μεγαλύτερο θέμα συζήτησης το ότι απαγορεύτηκε η διαφήμιση από το Super Bowl.
Και πράγματι το video είχε πάνω από 1 εκατ. χτυπήματα σε λιγότερο από 24 ώρες!
Δες το video:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ