Ανοδική πορεία κατέγραψαν τη σεζόν 2011-2012 οι ενημερωτικές εκπομπές του MEGA στον πίνακα τηλεθέασης της Nielsen (σε μερίδιο τηλεθέασης αλλά και αριθμό τηλεθεατών) επιβεβαιώνοντας την προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού σε προγράμματα αξιόπιστης και έγκυρης ενημέρωσης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ξεχώρισαν στο σύνολο των ενημερωτικών εκπομπών, σε σύγκριση με την περσινή σεζόν, κερδίζοντας το ενδιαφέρον των τηλεθεατών σε μια χρονιά που η ενημέρωση είχε την «τιμητική» της.
Αναλυτικά, η «Ανατροπή» του Γιάννη Πρετεντέρη διατήρησε την πρωτιά μεταξύ των βραδινών ενημερωτικών εκπομπών-talk show, με τους τηλεθεατές που την παρακολούθησαν να φτάνουν σχεδόν τις 600.000 κατά μέσο όρο, σημειώνοντας για άλλη μία χρονιά, ανοδική πορεία στο 12ο χρόνο τηλεοπτικής της «ζωής».
Η «Έρευνα» του Παύλου Τσίμα, αύξησε σχεδόν 2 μονάδες το μερίδιο τηλεθέασης φέτος, ενώ την παρακολούθησαν 167.000 τηλεθεατές περισσότεροι από πέρσι (σύνολο 592.000), αναζητώντας απαντήσεις στα «πώς» και τα «γιατί» όσων συμβαίνουν γύρω μας.
Οι «Πρωταγωνιστές» του Σταύρου Θεοδωράκη είναι πρώτοι στην κατάταξη. Σημείωσαν άνοδο 5 μονάδων, κερδίζοντας σε σχέση με πέρσι 142.000 τηλεθεατές επιπλέον, φθάνοντας τους 837.000, αποδεικνύοντας ότι «αφουγκράστηκαν» με επιτυχία τις ιστορίες ανθρώπων της διπλανής πόρτας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η σειρά ντοκιμαντέρ «Εμπόλεμη ζώνη» του Σωτήρη Δανέζη αύξησε τον μέσο όρο της κατά 4,3 μονάδες και τους τηλεθεατές που ενδιαφέρθηκαν για ιστορίες με την αλήθεια του ντοκουμέντου κατά 143.000, φθάνοντας στους 414.000.
Στην πρωινή ζώνη –καθημερινές και Σαββατοκύριακο- οι εκπομπές «Κοινωνία ώρα MEGA» και «MEGA Σαββατοκύριακο» έδωσαν δυναμικό «παρών» στα μεγάλα γεγονότα.
Συγκεκριμένα, η εκπομπή «Κοινωνία ώρα MEGA» με τους Δημήτρη Καμπουράκη και Γιώργο Οικονομέα, αύξησε από πέρσι το μερίδιό της κατά 2,9 μονάδες, ενώ η εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο» με τους Μανώλη Αναγνωστάκη και Ιορδάνη Χασαπόπουλο είναι πρώτη τα Σαββατοκύριακα, αυξάνοντας το μερίδιό της κατά 0,8 μονάδες.
Κάθε Σάββατο μεσημέρι η εκπομπή «Όλα για την υγεία mou» με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη κέρδισε την εμπιστοσύνη των τηλεθεατών για δεύτερη σεζόν, αυξάνοντας το ποσοστό της σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο κατά 4,4 ποσοστιαίες μονάδες και φτάνοντας κατά μέσο όρο τους 494.000 τηλεθεατές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ