Site icon TLIFE

Σάσα Σταμάτη: Ξεκινάει μαθήματα υποκριτικής, στη σχολή της Ελένης Γερασιμίδου! [pics]

Η αγαπημένη ηθοποιός Ελένη Γερασιμίδου ξεκίνησε στο θεάτρο Από Κοινού τις παραστάσεις  με τη φάρσα του Ευγένιου Ιονέσκο ” Οι Καρέκλες” στην οποία πρωταγωνιστεί με τον σύζυγό της Αντώνη Ξένο. Χθες παρακολούθησε την παράσταση η Σάσα Σταμάτη η οποία σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του TLIFE, έχει πλέον κάτι να την συνδέει με τη γνωστή ηθοποιό.

H Σάσα ξεκίνησε μαθήματα υποκριτικής στο Εργαστήρι Υποκριτικής με τη ν υπογραφή της ηθοποιού και όπως μαθαίνουμε είναι πολύ ενθουσιασμένη! Μετά την παράσταση η Σάσα πόζαρε στο φωτογραφικό φακό με την… δασκάλα της! Δεν ξέρουμε αν η Σάσα θα ακολουθήσει το επάγγελμα του ηθοποιού η απλά θέλει να διευρύνει τους ορίζοντές της αλλά να θυμήσουμε πως η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια έχει ήδη λάβει μέρος ως guest σε πολλά τηλεοπτικά σήριαλ!

Η Ελένη Γερασιμίδου με τον σύζυγό της Αντώνη Ξένο και την κόρη τους Αγγελική Ξένου

Λίγα λόγια για την παράσταση

Ο ‘αρνητής’ Ιονέσκο, η παρουσία πάνω στη σκηνή ανθρώπων με σάρκα και οστά με έφερνε σε δύσκολη θέση, μου προξενούσε αμηχανία…, παρά την αντιπάθειά του για το θέατρο, έφτασε να γίνει από τους επιφανέστερους εκπροσώπους του Θεάτρου του Παραλόγου. Η κωμικοτραγική απαισιοδοξία του διατρέχει όλα του τα έργα εμμένοντας στα πιστεύω του για την ματαιότητα της ανθρώπινης ύπαρξης, για την φλύαρη κενότητα των καθώς πρέπει συζητήσεων της μπουρζουαζίας, για τις αφόρητες κοινοτοπίες, για τα κουραστικά και επαναλαμβανόμενα κλισέ καταλήγοντας εν τέλει, στην αδυναμία των ανθρώπων για πραγματική επικοινωνία, φιμωμένοι απ’ το φόβο της εξουσίας κι απ’ την περιθωριοποίηση και έκπτωση του Λόγου.

Στις Καρέκλες, οι δυο ηλικιωμένοι περιπλανιούνται στο μη πραγματικό, σε μια ασυναρτησία λόγου και σκέψεων, μαζί με τις τύψεις τους και τις αποτυχίες τους, μαζί με τον πόνο τους που φτάνει στα όρια του γελοίου, περιμένοντας με αγωνία τον ερχομό των καλεσμένων που δεν έρχονται, και ενός ομιλητή που θα μεταφέρει τον μεσσιανικό τους μήνυμα, αλλά που φτάνοντας διαπιστώνουμε ότι δεν μπορεί να αρθρώσει λόγο.

Μέσα στην αφόρητη μοναξιά τους, θυμούνται, πονάνε, αναρωτιούνται, θλίβονται, τρομάζουν, γελάνε και ονειρεύονται, επιμένοντας σε μια κατασκευασμένη ζωή χωρίς προοπτική, χωρίς αύριο.

«Το θέμα του έργου δεν είναι το μήνυμα…αλλά η απουσία των ανθρώπων… η απουσία του Θεού, η απουσία της ύλης, το μη πραγματικό του κόσμου…»

© 2024 tlife.gr