Το γεγονός ότι οι γυναίκες σκεφτόμαστε διαφορετικά από τους άντρες, το γνωρίζεις. Είχες σκεφτεί ποτέ, όμως, ότι μπορεί να βλέπουμε και διαφορετικά όταν κοιτάμε μάλιστα την ίδια ακριβώς εικόνα; Κι όμως!
Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε μια έρευνα με σκοπό να διαπιστωθεί η επιρροή των sexy διαφημίσεων στους άντρες και τις γυναίκες. Στο “στόχαστρο” μπήκαν οι έντυπες διαφημίσεις της H&M και Reebok. Πράγματι, τα sexy μοντέλα που πρωταγωνιστούσαν είχαν τεράστια επιρροή. Αλλά αυτό που προκάλεσε τις μεγαλύτερες εντυπώσεις είναι ότι άντρες- γυναίκες εστίαζαν σε διαφορετικά σημεία της διαφήμισης. Μάλιστα, οι άντρες έδωσαν πρώτα προσοχή στο πρόσωπο του μοντέλου κι έπειτα στην sexy σιλουέτα της!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα σημεία με το χρώμα δείχνουν που έδωσαν περισσότερο προσοχή οι άντρες (αριστερά) και οι γυναίκες (δεξιά) βλέποντας την ίδια φωτογραφία. Το κόκκινο δείχνει τα σημεία εκείνα στα οποία εστίασαν περισσότερο και το πράσινο τα σημεία που εστίασαν λιγότερο. Στην συγκεκριμένη φτογραφία, για παράδειγμα, άντρες- γυναίκες έδωσαν περισσότερη προσοχή στο πρόσωπο του μοντέλου. Αλλά οι γυναίκες ενδιαφέρθηκαν πολύ περισσότερο για τους κοιλιακούς του μοντέλου και την τιμή του μπικίνι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και κάτι το οποίο δεν περιμέναμε! Οι άντρες έδωσαν πρώτα προσοχή στο πρόσωπο του μοντέλου κι έπειτα στο στήθος της αντίθετα με τις γυναίκες. Εκείνες, πρόσεξαν πρώτα το στήθος κι έπειτα τα υπόλοιπα…
Στους ίδιους ανθρώπους και πάντα στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έρευνας έδειξαν και την παραπάνω φωτογραφία από διαφήμιση της Reebok. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, οι άντρες εστίασαν στο σώμα του μοντέλου αγνοώντας εντελώς τα παπούτσια. Αναμενόμενο!
Όμως, κι εδώ υπήρξε ένα αποτέλεσμα το οποίο παρεξένεψε αρκετούς! Οι άντρες, παρά τα όσα περιμέναμε, ξόδεψαν 40% περισσότερο χρόνο σε σχέση με τις γυναίκες παρατηρώντας το πρόσωπο του μοντέλου.
Άσχημα νέα! Τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες έδωσαν προσοχή σε όλα τα υπόλοιπα και σχεδόν αγνόησαν τα παπούτσια. Μάλλον, η εταιρία θα πρέπει να ξανασκεφτεί την επόμενη διαφήμισή της. Ωστόσο, πάντα παραμένει ενδιαφέρον το γεγονός ότι και στις δύο περιπτώσεις οι άντρες πρόσεξαν πρώτα το πρόσωπο. Μήπως, έφτασε η ώρα να αναθεωρήσουμε τα πιστεύω μας για το άλλο φύλο;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ