Ένα μήνα περίπου πριν η Kérastase ανακοίνωσε για πρώτη φορά στην ιστορία της ότι αποκτά μούσα. Η οποία είναι η Kate Moss (voila!). Και ένα μήνα μετά η ιστορία επαναλαμβάνεται από την Redken αυτή την φορά. Κλασικό νεοϋορκέζικο brand περιποίησης μαλλιών που παίζει backstage σε όλες τις πασαρέλες. Μόνο που στην περίπτωση της Redken, η μούσα δεν είναι μια του βεληνεκούς της Kate Moss αλλά είναι πολύ, πολύ, πολύ γνωστή σε όσους ασχολούνται με την μόδα και βλέπουν τα fashion shows από την πρώτη σειρά. Εκεί, δίπλα στην Victoria Beckham…
Είναι η Chiara Ferragni, βραβευμένη blogger και fashion icon. Όμως, υπάρχει ένα extra concept πίσω από αυτή την συνεργασία: ο Guido Palau, Global Styling Director της Redken δημιούργησε τα Front Row Facets, μια μοναδική συλλογή από 12 εμπνευσμένα χτενίσματα για την Chiara τα οποία θα παρουσιάσει σε όλη την παγκόσμια περιοδεία της στα front row (να σου θυμίσω ότι ως fashion blogger αυτή είναι η δουλειά της!), ως μέρος της ετήσιας συνεργασίας της με την Redken και τον Guido.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όσον αφορά το visual, είναι εμπνευσμένο από αυτό που έχει η ίδια η Chiara στο Blonde Salad.
Να κι ένα βίντεο για να έχεις ολοκληρωμένη εικόνα της συνεργασίας…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ