Οι τράπεζες και άλλες επιχειρήσεις, αναθέτουν το ”κυνήγι” των οφειλετών τους είτε σε εισπρακτικές εταιρίες είτε σε υπαλλήλους τους, που παίρνουν τηλέφωνο τους πελάτες και τους πιέζουν για την αποπλήρωση του χρέους.
Ωράριο δεν υπάρχει. Το τηλέφωνό σου μπορεί να χτυπήσει και μες στο μεσημέρι για να σου θυμίσει κάποιος υπάλληλος με αυστηρό ύφος πως πρέπει να είσαι εντάξει στις υποχρεώσεις σου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ένα νέο νομοσχέδιο υπόσχεται ότι θα βγάλει τον πολίτη από αυτή τη τρομερά δύσκολη θέση. Θα επιβάλλει στον όποιο δανειστή να μην τηλεφωνεί στον δανειολήπτη πάνω από μία φορά το μήνα. Θα υπάρξει ωράριο προκειμένου ο οφειλέτης να μην δέχεται κλήσεις ό,τι ώρα να’ναι ενώ ο πολίτης θα πρέπει να ενημερώνεται σε περίπτωση που η συνομιλία καταγράφεται και θα έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη συνομιλία που έχει καταγραφεί και να τη χρησιμοποιήσει νομικά.
Παράλληλα, όπως ισχύει και για τις εισπρακτικές εταιρίες, θα απαγορευτεί οποιαδήποτε επικοινωνία του δανειστή με συγγενικά πρόσωπα ή πρόσωπα από το εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον του οφειλέτη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ