Έχοντας σαν βάση την φιλοσοφία της μάχης που δίνει ο άνθρωπος με όλα τα στοιχεία της φύσης όταν βρίσκεται στο έλεος του Θεού και της τηλεθέασης, έχοντας σαν φιλοσοφία την μάχη που δίνει ο άνθρωπος για να εξασφαλίσει νερό, φαγητό, στέγη, προκειμένου να επιβιώσει, το “Survivor”, επέστρεψε στην ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα, έτσι σαν να μην πέρασε μια μέρα…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τότε, σχεδόν όλοι οι παίκτες ήταν πολύ πιο ανυποψίαστοι από τους τωρινούς. Τότε ο Ηλίας Βαλάσης, ο Σπύρος Σούλης, η Ορθούλα Παπαδάκου και τα άλλα παιδιά, ήταν πολύ πιο αθώοι τηλεοπτικά, απ ΄ότι βλέπουμε τους σημερινούς συμμετέχοντες, οι οποίοι απ ΄ότι φάνηκε (από τα πρώτα δύο – τρία επεισόδια) έχουν πάει στον Αγιο Δομίνικο αποφασισμένοι να τα κάνουν, να τα πουν και να μας τα δείξουν όλα, προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους, ο οποίος δεν είναι άλλος από το χρηματικό έπαθλο που τους περιμένει στο φινάλε.
Μέσα σε μόλις μία εβδομάδα, είδαμε τους εντελώς… υποψιασμένους παίκτες (σας μιλάω για κανονικούς επαγγελματίες…) να ξεκινούν τους ομηρικούς καβγάδες με αστείες αφορμές, να έρχονται… επικίνδυνα κοντά ο ένας με τον άλλο αγναντεύοντας την παραλία, να έχουν προλάβει να δημιουργήσουν κλίκες και φατρίες και το κυριότερο; Να είναι έτοιμοι να φάνε ο ένας τον άλλο, υπηρετώντας πιστά το γνωστό σε όλους μας «ο θάνατός σου, η ζωή μου».
Φυσικά του ποιος θα κερδίσει, δεν είναι θέμα μόνο… στρατηγικής και παρασκηνίου, αλλά είναι και θέμα… μπούστου. Με όπλο το καυτό τους μπικίνι προσπαθούν να κερδίσουν τα πιο πολλά πλάνα στο μοντάζ, το αυτό και οι άνδρες, έχοντας φυσικά πετάξει έξω όλους τους κοιλιακούς και τους τετρακέφαλους
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην ίδια ακριβώς λογική βεβαίως-βεβαίως κινούνται και οι αποκαλούμενοι… «Διάσημοι»! Γιατί σου λέει αν δεν δεις τις… «φέτες» Σπαλιάρα, τι λογική έχει να δεις “Survivor”; Αν δεν περιμένεις με το μπλοκάκι και το στυλό στο χέρι να δεις αν η λίστα Σπαλιάρα από 4.000, αυξηθεί σε 4.001 ερωτικές περιπτύξεις, τι λογική έχει να δεις “Survivor”; Αν δεν δεις τους γλουτούς της Σόφης Πασχάλη σε… δράση, να νιώσεις τύψεις στο καναπέ σου γιατί τρως μακαρονάδα, τι νόημα έχει να δεις “Survivor”; Αν δεν δεις την Ειρήνη Παπαδοπούλου και τις λοιπές… «διάσημες» να πιάνονται τρέσα με τρέσα, τι νόημα έχει να δεις “Survivor”; Και φυσικά αν δεν περιμένεις με «κομμένη την ανάσα» για το πότε ο Σάκης Τανιμανίδης βγάλει το μπλουζάκι του, τι νόημα έχει να δεις “Survivor”; Δεν ξέρω αν δεν το έχετε καταλάβει, αλλά σας παραθέτω ερωτήματα… κόλαφος! Ερωτήματα, γροθιά στο στομάχι.
Και για να επιστρέψω στην ομάδα των… ντεμέκ «Διάσημων», αλήθεια ποιος είχε την ιδέα να τους αποκαλούν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού με αυτό το συγκεκριμένο επίθετο; Χάθηκε ένα… “celebrity”, ένα… «αναγνωρίσιμοι», ένα δεν ξέρω τι; Μα διάσημοι; Συγνώμη, αλλά σχεδόν τους μισούς δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους και η δημοφιλία των άλλων μισών φτάνει μέχρι το περίπτερο της γειτονιάς τους. Δηλαδή, αν οι συγκεκριμένοι είναι… «Διάσημοι», ο Αλ Πατσίνο, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο και η Μέριλ Στριπ εκτός από… υπερτιμημένοι, είναι απλά… γατάκια!
Κατά τα άλλα; Θεωρώ ότι η δίωρη διάρκεια που έχουν τα καθημερινά επεισόδια του εν ΄λόγω προγράμματος, είναι κάτι παραπάνω από υπερβολική. Αποτέλεσμα; Τα επεισόδια που έχουν βγει μέχρι τώρα στον αέρα δεν είναι σφικτά, δεν έχουν ρυθμό, δεν έχουν ένταση, δεν υπάρχει σασπένς. Είναι έντονη κι άκρως κουραστική η τηλεοπτική νωθρότητα που τα χαρακτηρίζει.
Επίσης, απίστευτα κουραστικό είναι και το γεγονός ότι ο Σάκης Τανιμανίδης στη προσπάθειά του να περιγράψει με ένταση τις δοκιμασίες των «Μαχητών» και των «Διασήμων» σχεδόν… ουρλιάζει, πράγμα που γίνεται ακόμα χειρότερο, όταν οι φωνές που παρουσιαστή μπλέκονται με τις φωνές των παικτών που βρίσκονται στην… «κερκίδα» και προσπαθούν να εμψυχώσουν τους συμπαίκτες τους. Δεν παρακολουθείς τίποτα άλλο, πέρα από μία τηλεοπτική χάβρα των Ιουδαίων. Ο Σάκης επίσης είναι αρκετά σφιγμένος και δεν έχει βρει ακόμα τα πατήματά του σε αυτό το νέο του τηλεοπτικό πόστο, σε αντίθεση με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου του… τότε!
Μπορεί να μην τα… «σπάσει» στο ρόλο του οικοδεσπότη του “Survivor”, όμως, θα έχει διαφυλάξει την τηλεοπτική του εικόνα, η οποία πρεσβεύει μία νέα τηλεόραση. Μία πιο σύγχρονη και μοντέρνα τηλεόραση που μπορεί να κάνει την διαφορά, χωρίς να υποκλίνεται σε ότι πιο φθηνό και εύκολο γίνεται,όπως είναι τα ριάλιτι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ