Ο Χρήστος Καραγιαννόπουλος, γνωστός ως τραγουδιστής Πάρης στο ντουέτο «Μάγκαβα τουτ» μίλησε στην εφημερίδα Espresso και στον Γιάννη Αρμουτίδη για τη ζωή του σήμερα και την σοβαρή περιπέτεια της υγείας του.
Το πραγματικό του όνομα παραμένει άγνωστο για τους περισσότερους, καθώς η Άννα Βίσση τού χάρισε το ψευδώνυμο Πάρης, εμπνευσμένη από την ομορφιά του και τη μυθική μορφή του Πάρη της Τροίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η σοβαρή περιπέτεια υγείας
Ο Πάρης κρατούσε μυστικό το μεγαλύτερο κεφάλαιο της ζωής του. Οταν η καριέρα του φάνηκε να καταρρέει, το σώμα του άρχισε να τον προδίδει. Μια σοβαρότατη ασθένεια τον ανάγκασε να δώσει μια μάχη ζωής. Είχε βρεθεί ένα βήμα πριν από τον θάνατο και χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση και θεραπεία, ενώ ούτε η οικογένειά του γνώριζε την αλήθεια για την περιπέτεια της υγεία του! Μάλιστα, η μητέρα του κατέρρευσε όταν έμαθε εκ των υστέρων για την κατάστασή του.
Αφού «προσπέρασε» τον θάνατο, έκανε τάμα στην Παναγία και, πιστός στην υπόσχεσή του, ταξίδεψε στην Τήνο για να πάει γονατιστός μέχρι την εικόνα της Μεγαλόχαρης και να της ανάψει μια λαμπάδα ίσα με το μπόι του!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Οταν ήμουν μικρός, μια Τσιγγάνα μού έριξε τα χαρτιά. Με κοίταξε στα μάτια και μου μίλησε για κάθε στιγμή της ζωής μου έως σήμερα! Μου είπε ότι θα έχω πολλή δόξα, αλλά όχι χρήμα. Το χρήμα θα έρθει πολύ μετά στη ζωή μου.
Ήταν εκείνη, όμως, που μου αποκάλυψε το μεγάλο πρόβλημα υγείας που με έφτασε στο χείλος του θανάτου. Αυτό που με κράτησε μακριά από τον κόσμο όλα αυτά τα χρόνια και ποτέ έως σήμερα δεν το αποκάλυψα: “Θα φτάσεις στον θάνατο και θα ξαναγυρίσεις” μου είπε! Πέρασα κάτι τρομαχτικά σοβαρό! Έφτασα στον θάνατο και σώθηκα! Τώρα είμαι εντελώς καλά» αποκαλύπτει στην «Espresso» και συνεχίζει: «Εκανα τάμα στην Παναγιά της Τήνου και μόλις με έκανε καλά πήγα και προσκύνησα στη χάρη της.
Ανέβηκα γονατιστός από το λιμάνι μέχρι την εικόνα της Παναγίας, μπουσουλώντας τη μεγάλη ανηφόρα και τα σκαλοπάτια της εκκλησίας, για να πραγματοποιήσω το τάμα μου και να ανάψω μια λαμπάδα ίσα με το μπόι μου.
Και αυτό θέλω να πω σήμερα στον καθένα. Πίστεψα στον εαυτό μου και στον Θεό γι’ αυτό σώθηκα. Δεν κλάφτηκα. Δεν το είπα σε κανέναν. Δεν το ήξερε ούτε η μητέρα μου. Έμεινα τρεις εβδομάδες στο νοσοκομείο και έκανα μια πολύ σοβαρή επέμβαση. Θα μπορούσα να πεθάνω. Ωστόσο, έζησα. Τότε μόνο τούς είπα την αλήθεια. Η μητέρα μου μαρμάρωσε. Ξέσπασε σε λυγμούς.
Έκανε πολύ καιρό να το ξεπεράσει. Σήμερα η ζωή είναι μπροστά μου. Και έχει μόνο φως!» εξομολογείται.
«Μάγκαβα τουτ»: Το πετυχημένο ντουέτο με την Άννα Βίσση
Η εκθαμβωτική του εμφάνιση -μακριά μαλλιά, πρόσωπο Λατίνου και έντονη αρρενωπότητα- τον έκανε το απόλυτο σύμβολο του γοητευτικού και σεξουαλικά απελευθερωμένου άντρα. Το τραγούδι «Μάγκαβα τουτ», ένα ντουέτο με την Αννα Βίσση, σε στίχους και μουσική του Νίκου Καρβέλα, τον εκτόξευσε.
Όμως το αστέρι του έσβησε απότομα και συνοδεύτηκε από μια αιφνίδια εξαφάνιση! Ο ίδιος μίλησε χρόνια αργότερα για την απογοήτευση που τον κράτησε μακριά από τη μουσική: ο δεύτερος δίσκος του δεν πραγματοποιήθηκε λόγω υψηλού κόστους παραγωγής και περιορισμένων πόρων. Αυτή η αποτυχία, σε συνδυασμό με τα προσωπικά του προβλήματα, τον οδήγησε στο να εγκαταλείψει τη σκηνή.
Πού βρίσκεσαι σήμερα καλλιτεχνικά;
Στο τραγούδι επέστρεψα εδώ κι έναν χρόνο, γιατί άφησα στη μέση πολλά πράγματα και θέλω να αρχίσω από εκεί που σταμάτησα. Γιατί θέλω να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα και να βοηθήσω πολύ κόσμο… Μου αρέσει να βοηθάω κόσμο, γιατί έτσι γεννήθηκα, αυτά πήρα από τους γονείς μου! Είτε με την καλοσύνη είτε με χρηματική παροχή βοήθειας ή με αγαθά υλικά. Με στενοχωρεί πολύ να βλέπω ανθρώπους στον δρόμο να πεινάνε.
Ο ρατσισμός και η αποδοχή
Όντας Τσιγγάνος, ο Πάρης βίωσε ρατσισμό από συναδέλφους τραγουδιστές και ανθρώπους της μουσικής βιομηχανίας. Δεν δίστασε να αντιμετωπίσει κατά πρόσωπο έναν τραγουδιστή που τον σχολίασε αρνητικά για την καταγωγή του, επιμένοντας ότι οι πραγματικοί άντρες λένε την αλήθεια στα ίσια. Παρά την αρνητικότητα που αντιμετώπισε, δεν σταμάτησε ποτέ να υποστηρίζει ότι οι άνθρωποι πρέπει να κρίνονται από το ταλέντο και τον χαρακτήρα τους, όχι από την καταγωγή τους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ