Η αυλαία της φετινής σεζόν πέφτει και έφτασε η ώρα κανάλια και εκπομπές να κάνουν… ταμείο, για να δουν τι ψάρια έπιασαν ! Ο Θέμος Αναστασιάδης ,λοιπόν, μας λέει “αντίο” με χαμόγελο, μιας και τα πήρε όλα κι έφυγε στους πίνακες τηλεθέασης. Φέτος, αν κρίνουμε από τα μηχανάκια της AGB-Nielsen, τα είδαμε… “Ολα”, με την καλή έννοια πάντα !
Η μεταμεσονύχτια εκπομπή του ΑΝΤ1 για ακόμα μία χρονιά τερματίζει κόβοντας πρώτη το νήμα της τηλεθέασης, αποδεικνύοντας πως και μετά από 12 ολόκληρα χρόνια ύπαρξης, μία χαρά μπορεί να είναι ακόμα… τηλε-εθισμός !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πιο συγκεκριμένα; Στο δυναμικό κοινό 15-44 που παρακολούθησε την εκπομπή από την αρχή της σεζόν, το “Ολα” σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 37,6%, ενώ οι γυναίκες 15-24 εκτόξευσαν το ποσοστό στο 41,4%. Τον υψηλότερο μέσο όρο χάρισε στο “Ολα 12” το κοινό 25-34 με 42,1%!
Σε επίπεδο εκπομπής, η υψηλότερη τηλεθέαση σημειώθηκε στις 28 Νοεμβρίου 2011, με το κοινό 15-44 να παρακολουθεί το “Ολα 12” σε ποσοστό 46,4%! Επιπλέον το OLA 12, όπως αποτυπώνεται και στον πίνακα που ακολουθεί, τερμάτισε πρώτο στη ζώνη του σε όλα τα κοινά, στο σύνολο της σεζόν. Η απόσταση που το χωρίζει από το δεύτερο κανάλι για το κοινό 15-44 φτάνει τις 18,6 μονάδες. Ειδικότερα στις γυναίκες 15-44 η διαφορά έφτασε τις 20,2 μονάδες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ