Αναμφισβήτητα το “Νησί” με την απίστευτη ιστορία της Σπιναλόγκα, ήταν η τηλεοπτική έκπληξη της χρονιάς. Ήταν η πιο ακριβή παραγωγή σε τηλεοπτική ελληνική σειρά και από τις πιο καλογυρισμένες. Πολύ λίγοι είναι εκείνοι που δεν έχουν καθηλωθεί στους δέκτες τους έστω και σε ένα επεισόδιο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πόσο μάλλον στο χθεσινό που συγκλόνισε τους πάντες… Η ‘Αννα κι ο Αντρέας, φτάνοντας στην Πλάκα, καυγάδισαν. Εκεί παίχτηκε η τελευταία πράξη ενός δράματος όπου θύτης και θύμα τυφλωμένοι από το πάθος τους έκλεισαν κάθε πόρτα στη λογική και όρισαν τις μοίρες τους αλλά και τις μοίρες των οικογενειών τους. Η οικογένεια Βανδουλάκη διαλύθηκε…
Όλοι αναμένουμε το τελευταίο επεισόδιο της ερχόμενης εβδομάδας… Το TLIFE θα σου δώσει κάποιες πληροφορίες για το τι πρόκειται να δούμε… Η Μαρία καταφέρνει να μεγαλώσει το παιδί της αδερφής της, της Άννας που απέκτησε με τον Μανώλη, τον άντρα που στέρησε από την ίδια η λέπρα! Η Αλέξις επιστρέφει στην Αγγλία με όλες τις απαντήσεις από τη γριά πλέον Φωτεινή… Μαθαίνει τα πάντα σε αυτή την ιστορία που ξεκίνησε πριν από τόσα χρόνια και καταλαβαίνει ότι η μάνα της είναι το παιδί της Άννας και του ξάδερφου του άντρα της, του Μανώλη, τον οποίο δεν γνώρισε ποτέ της ως πατέρα! Αγκαλιά με τη μητέρα της Σοφία επιστρέφουν στην Κρήτη έπειτα από πολλά χρόνια, χωρίς να φοβούνται το παρελθόν.
Το ΤLIFE κατά τη διάρκεια προβολής της σειράς μίλησε με τους πρωταγωνιστές από το “Νησί” και σου έδινε κάθε λεπτομέρεια για την αγαπημένη σου σειρά. Για σήμερα συγκέντρωσε τις καλύτερες εξομολογήσεις τους…
Κατερίνα Λέχου, “η Ελένη”: Τα στοχεία του χαρακτήρα της Ελένης που ταυτίστηκε μαζί της
“Μπορεί λόγω εποχής να μην έχω πολλά κοινά στοιχεία με την ηρωίδα που υποδύομαι , αλλά έχουμε ψυχική συγγένεια . Έχει μια δύναμη ψυχής που είναι καθηλωτική” .
Η Γιουλίκα Σκαφιδά, “η Μαρία”: Για την τελειομανία των σκηνών και τα απιτητικά γυρίσματα
“Ο σκηνοθέτης της σειράς δεν θα τελείωνε το γύρισμα αν δεν έπαιρνε το πιο άρτιο αποτέλεσμα “Από τη σούστα που χορεύαμε ξανά και ξανά, μέχρι να πετύχει το πιο καλό αποτέλεσμα ο Θοδωρής, πόνεσαν τα πόδια μου. Τα ένιωθα να μουδιάζουν. Όταν έκανε κοντινά στον Αιμίλιο, έκλεβα λίγο και, όταν έκανε κοντινά σε μένα, έκλεβε εκείνος! Κάναμε τόσες σκηνές, αλλά αυτός ο πόνος από τη σούστα είναι που μου έμεινε πιο πολύ – την επομένη το πρωί ήμουν πιασμένη τρομερά! Ήταν μια επώδυνη εμπειρία», εξομολογήθηκε η ηθοποιός.”
Ευγενία Δημητροπούλου, “η Άννα”: Όταν μιλούσε για τον χαρακτήρα της “Άννας”
“Η Άννα είναι μια δυστυχισμένη γυναίκα. Πλέον έχει γίνει γυναίκα μετά από όσα της έχουν συμβεί και θεωρώ πως είναι σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση που νιώθει σαν να χάνει τη γη κάτω από τα πόδια της. Εγώ την συμπονώ και την καταλαβαίνω. Όσο για τη συμπεριφορά της, θεωρώ πως είναι αλαζονική και συνεχώς ζητά κάτι παραπάνω. Κάτι που της στοιχίζει πολύ τελικά.”
Γιάννης Στάνκογλου, “ο Ανδρέας”: Θα είχε ίδια αντίδραση με τον άντρα που υποδύεται, αν βρισκόταν αντιμέτωπος με την απιστία;
”Ε, όχι τόσο ακραία όσο εκείνος, νομίζω. Σίγουρα θα έπαιρνα τα μέτρα μου. Η αλήθεια είναι ότι, σ’ αυτές τις περιπτώσεις δεν ξέρεις πως θ’ αντιδράσεις. Υποθετικά, μπορεί και να την συγχωρούσα… Αναλόγως, την απιστία και το λόγο που οδηγεί τον άλλον να απιστήσει.”
Αιμίλιος Χειλάκης, “ο Μανώλης”: Πώς περιέγραψε τον χαρακτήρα του στη σειρά;
“Ο Μανώλης Βανδουλάκης έρχεται στο 13ο επεισόδιο και είναι ένας άνθρωπος που έχει ζήσει στο εξωτερικό και έχει άλλα ήθη και έθιμα. Είναι πολύ πιο ανοιχτός και πιο ελεύθερος. Αυτή η ελευθερία του όμως, προκαλεί προβλήματα και αντιδράσεις στη μικρή κοινωνία της Πλάκας”.
Αννίτα Κούλη, “η Φωτεινή”: Ποια ήταν η πιο δυνατή στιγμή στη σειρά;
Αυτό που βίωσα πιο έντονα ήταν η σκηνή του αποχαιρετισμού με την Μαρία. Συγκινήθηκα πολύ όταν την αποχαιρέτισα, λίγο πριν πάει στη Σπιναλόγκα. Η Μαρία μας είχε ζητήσει να μην βγει κανείς να την ξεπροβοδίσει, την ώρα που έφευγε. Εγώ είχα κλειστεί στο σπίτι με την οικογένειά μου και ξέσπασα σε κλάμματα. Αυτή τη σκηνή τη βίωσα πολύ έντονα.
Κατερίνα Μισιχρόνη, “η Ηλέκτρα”: Ποια ήταν η πιο συγκινητική στιγμή που έζησε στη σειρά;
“Για ‘μένα η πιο δύσκολη και συγκινητική στιγμή, ήταν η σκηνή της αυτοκτονίας. Και όλη η πορεία που περπάτησα μέσα από το νεκροταφείο για να φθάσω στο γκρεμό και λίγο πριν φύγω από το σπίτι. Μάλιστα, λίγο πριν τη σκηνή της αυτοκτονίας που παίρνω τη ζακέτα για να φύγω, ήταν τόσο παράξενα φορτισμένο το κλίμα που υπήρξε νεκρική σιγή και ένιωθα πως όλο το συνεργείο είχε συντονιστεί απόλυτα. Γυρίσαμε τη σκηνή μια, δυο φορές, επικράτησε παύση και μετά ένα μεγάλο “Μπράβο”. Αυτό με συγκίνησε.”
Όλγα Δαμάνη, “η Φωτεινή”: Για το δίδαγμα της σειράς
“Το Νησί είναι ένα μάθημα ζωής και δείχνει πως ακόμη και στην πιο μεγάλη δυστυχία, ο άνθρωπος έχει ανάγκη από αγάπη και ομορφιά. Και αυτοί οι άνθρωποι που υπέφεραν είχαν ανάγκη από αγάπη και έρωτα”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ