Αλλαγή πλεύσης… Αλλαγή πλεύσης τηλεοπτικών σχεδιών υπάρχει αυτή την εποχή στον ΑΝΤ1, γεγονός που έχει προκαλέσει πολλούς πονοκεφάλους. Ολοι θα ξέρετε φαντάζομαι την έκφραση… “no money, no honey” ! E, αυτή η έκφραση ταιριάζει γάντι για να περιγράψει κανείς το τι συμβαίνει ακριβώς αυτή την εποχή όχι μόνο στον ΑΝΤ1, αλλά σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια, τα οποία ταλανίζονται κι αυτά από την οικονομική κρίση.
Και πως να μην ταλανίζονται από την οικονομική κρίση, μιας και ως γνωστόν, η τηλεόραση ουσιαστικά αποτελεί την μικρογραφία της κοινωνίας μας. Ετσι, λοιπόν, η κατακόρυφη πτώση της διαφήμισης και μοιραία και των διαφημιστικών εσόδων και η εντολή για εξοικονόμηση χρημάτων και για έξυπνους οικονομικούς χειρισμούς, έχει κάνει όλους τους τηλε-ανθρώπους διακαναλικά, να αλλάζουν τηλεοπτική στρατηγική και να χαράζουν νέα σχέδια.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αυτό ,λοιπόν, συμβαίνει και στον ΑΝΤ1, όπου απ ΄ότι έφτασε στα αυτιά μου, στο πλαίσιο ενός συμμαζέματος του προυπολογισμού του προγράμματος που επιχειρείται, οι Αντεννικοί σκέφτονται να μην βγάλουν τελικά άμεσα στον αέρα, τις δύο ολοκαίνουργιες τούρκικες σειρές που είχαν αγοράσει και είχαν αρχικά σκεφτεί να τις εντάξουν στο πρόγραμμά τους από τον επόμενο μήνα και κατά την διάρκεια του καλοκαριού.
Αποτέλεσμα ; Οι πολυσυζητημένες σειρές “Εze” και “Ask-i Memnu”, μένουν στο ράφι μέχρι νεοτέρας ή για να ακριβολογώ, μέχρι την επόμενη τηλεοπτική χρονιά, η οποία παραδοσιακά θα σηκώσει αυλαία τον ερχόμενο Οκτώβριο. Οι οριστικές αποφάσεις σε σχέση με το μέλλον των τούρκικων σειρών, αναμένεται να παρθούν στις αρχές Μαίου, ενώ αν όντως κρατηθούν… κάβα για αργότερα, δεν αποκλείεται λόγω θέρους να δούμε στους δέκτες μας να ξανά ζωντανεύει και ο έρωτας της “Σεχραζάτ” και του “Ονούρ” !
Τελικά, λόγω κρίσης, οι καιροί είναι δύσκολοι, ακόμα και για τις τούρκικες σειρές, οι οποίες αποτελούν μία από τις πιο οικονομικές, τηλεοπτικές λύσεις, γι ΄αυτό και φοριούνται με τόση… τρέλα αυτή την εποχή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ