Στην πρεμιέρα της θεατρικής παράστασης Φον Δημητράκη” στο Θέατρο Μουσούρη, εντόπισε ο φακός του TLIFE το βράδυ της Πέμπτης, τη Φαίη Ξυλά με τον σύζυγο της Κωνσταντίνο Γιαννακόπουλο, την Αθηνά Μαξίμου με τον Αιμίλιο Χειλάκη και την σύζυγο του Πέτρου Φιλιππίδη με τα παιδιά τους!
Πλήθος επωνύμων βρέθηκε στο θέατρο Μουσούρη για να παρακολουθήσει από κοντά την παράσταση του γνωστού ηθοποιού και των συντελεστών της! Τα λαμπερά ζευγάρια όμως έκλεψαν τα βλέμματα!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δες φωτογραφίες…
Ο Πέτρος Φιλιππίδης με τη γυναίκα Ελπίδα Νίνου του και με τον γιο τους Δημήτρη!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Φαίη Ξυλά και ο Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος
Η Αθηνά Μαξίμου και ο Αιμίλιος Χειλάκης!
Λίγα λόγια για την παράσταση!
Ο “Φον Δημητράκης” του Δημήτρη Ψαθά, ένα αλληγορικό θεατρικό κείμενο με κοινωνικές και πολιτικές προεκτάσεις, γράφτηκε το 1946, στην περίοδο του Εμφυλίου.
Η υπόθεση εκτυλίσσεται σ’ ένα αστικό σπίτι της Αθήνας του 1942. Ο Δημήτρης Χαρίτος είναι ένας ανίκανος και ψεύτης πολιτευτής, ένας δειλός οσφυοκάμπτης, ο οποίος θέλει πάση θυσία να υπουργοποιηθεί. Όταν του δίνεται η ευκαιρία, μέσω ενός Έλληνα πράκτορα των Γερμανών, να γίνει υπουργός της κατοχικής κυβέρνησης, τότε χάνει το μέτρο, γελοιοποιείται χάριν της εξουσίας, αποκηρύσσει μέχρι και τον γιο του – ο οποίος ως αντάρτης του βουνού δυσκόλεψε την ανέλιξή του- και σφιχταγκαλιάζεται με την υπουργική καρέκλα, που δε θέλει με τίποτε να χάσει. Στην οικογένεια αυτού του προδότη, όμως, οι απόψεις είναι διαφορετικές: εκτός από τον αντιφρονούντα γιό του, η κόρη κι ο αδερφός του ενώνονται για να μεταφέρουν πίσω από την πλάτη του τρόφιμα και πολεμοφόδια στους αντάρτες. Μια αντίφαση που σχολιάζεται καυστικά.
Πίσω από τη έξοχη κωμωδία χαρακτήρων του Ψαθά, βρίσκεται σε όλη του την οξύτητα το τραγικό στοιχείο. Θίγεται το θέμα της εξάρτησης των ανθρώπων από την εξουσία, η επικινδυνότητα της αρρωστημένης φιλοδοξίας, ενώ παράλληλα τίθεται το δίλημμα αν οι επιλογές των ανθρώπων πρέπει να γίνονται σύμφωνα με τη συνείδηση ή με το συμφέρον. Η επιστροφή στη σκηνή του θρυλικού “Φον Δημητράκη”, του κορυφαίου έργου του Ψαθά, συμπίπτει με μια εποχή που μοιάζει σε πολλά μ’ εκείνην που πρωτοεμφανίστηκε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ